Kicsit lemaradásban vagyok, sok mindent szeretnék írni, de nehezen jutok gép elé (én kicsi pónim..)

DE!

Tamara 'álma' megvalósult, találkozott a Lovas Lánnyal, sőőőt, megismerkedett és megszerette őt, és elkezdett lovagolni :-)

Ezer millió köszönet Bem Jucinak, aki lehetővé tette (szerintem még maga sem gondolta, mire is vállalkozott... :-) ) hogy Tamara lovagolhasson :-) Először vasárnap mentünk el Gyenesdiáson lévő lovastanyához, ahol kipróbálhatta, elkezdhette a lovas tanulmányait :-)

Na de kezdjük az elején. Szombaton, amikor is francia gasztro napot illett volna tartanom, piacoztunk és kimentünk Tavi Mamához. Visszafelé jövet Pákozdon keresztül a főút mellett van egy lomis kirakodó. Még soha nem mentünk be, de most, valamilyen isteni-angyali-belső hang-gandhi hatására, szóltam Tibinek, hogy forduljunk vissza, nézzünk be ide. A sok kacat mellett mit találtunk? Egy gyerek lovas kobakot és egy lovascsizmát. A kobak teljesen jó (ok, kicsit nagy, de tökéletes!), a csizma nagy volt, de annak az esélye, hogy pont egy kobakot találjunk, elég kevés volt. Én ezt isteni jelnek vettem :-)

és nemsoká jött a telefon, hogy mehetünk vasárnap is lovagolni. kihagyhatatlan ajánlat :-) el is indultunk hát vasárnap, először a kobakért mentünk vissza, ami annyira tetszett Tamarának, hogy már a kocsiban is felvette és abban utazott :-)..ja, az még hozzátartozik a sztorihoz, hogy szombat éjszaka még kipingáltam a lovaszakóját :-) az a fossss barna zakó, amit én rontottam el anno, ruhafestéskor, most kitűnő alapul szolgált. A zsebére tettem arany láncot, és fűztem rá fityegő gyöngyöket, a gombját kicseréltem díszes arany gombra, és az egyik vállára is tettem arany láncot. Egész chanel-es lett :-)

az út nagyon izgalmas volt, Keszthely mellé mentünk, ugye Balaton, Tihany, hegyek, völgyek, és aztán lovak :-) A Lovas Lány már várt minket, Tamara rendkívül szófogadó volt, ment, segített, behozták a legelőről a lovakat, Tamaráé a szürke Rozmaring volt, 1,70 marmagasságú jámbor paci :-) Tamara a legtermészetesebb módon ült(ettem) a lovon, cinkos mosollyal mondogatta, anya, de kalandos!!! :-) a fotók magukért beszélnek!!

Aztán ma is voltunk, mert persze akkora élmény volt, hogy Tamara napjában többször emlegette, így ma is neki indultunk :-) ma már tornagyakorlatok is voltak a lovon, és már ügetett is ( naggyon izgalmas volt :-)))))

óóó, sokáig tudnám még mesélni, de kevés az időm, a lényeg, hogy keddenként megyünk, kirándulunk, felfedezzük a Balaton felvidéket, délután pedig a lovaknál leszünk, és Tamara lovagol :-) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr372348268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klara.wolf 2010.10.08. 18:33:12

Ez a leányzó lóra termett! Szerintem fogunk még Róla hallani.
süti beállítások módosítása