jszcst 2010.10.01. 14:47

Edward lebukott...

Edward a legaranyosabb, legszexisebb, legbarátságosabb, legokosabb, legjámborabb legeslegesleg kutya. De MOST lebukott...

Elmentünk a piacra reggel, de annyira hideg volt, hogy visszakanyarodtunk, Ivánnak egy kis kabátkáért..Felszaladtam a lakásba...ajtó nyit, Edward ajtóban, örül, nyal, farka csóvál. Bementem a hálószobába (tudni kell, nálunk sehol nincs ajtó). ÁÁ, gondoltam ránézek a facebookra..hmmmm...milyen meleg az ágy....hmmm, milyen nyálas....hmmmm milyen kutyaszőrös.....EEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDWAAAAAAAAAAAAAAAAARD!!!!!!!!!!!!!!!!!

néz rám, amolyan megbánó Bruce Willises arckifejezéssel (Simlis és a Szendéből..)...

ok, leporoltam, elmentem.

jövünk vissza, tele cuccal, ajtó nyit, ......Edward tök lassan vánszorog ki az ágyból, kelletlenül, amolyan máris itthon? arckifejezéssel...

EEEEEEDDWWAAAAARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lepakolok. Az ágy tiszta almamaradék és nyál. A tegnapi nagy szatyor almából csak a birsalma maradt..fene az ízlését... már semmi szégyenérzet, csak a 'most minek ez a hiszti, kisanyám?' kifejezés...

na tessék. tudtam én jól, ha nem vagyunk itthon, Edward átveszi a ház fölött a hatalmat. Tudtam jól, ha a gyerekekkel hazamentünk pár napra, akkor egész nap az ágyban rohad... és mikor visszajöttünk, onnan tudtam, hogy ágyban aludt, hogy este 8kor teljes természetességgel feküdt be az ágyba, hogy na most este van, feküdjünk...

DE! ez a pimaszság, ez a nyugalom, ez a.....hát, ez, felháborító volt :-)

vegyél írfarkast, és aztán óvd az ágyad :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr842337312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása