Számtalan vidéki kisvárosban, faluban találkozok elektromos biciklivel. Idősödő duci nénik, bácsik használják. Csak ülnek és néznek ki a fejükből. Egy porcikájuk nem mozdul, 'élvezik' a semmittevést. Ez borzasztó. Borzasztó, aki ezt kitalálta. Tuti biznisz, mert ilyen mindenkinek kell:

- persze, tekerem én, csak jó, hogy ha elfáradok, akkor pihenhetek menet közben- soha senkit nem láttam még elektromos biciklit tekerni...

-ááá, én nem akarok izzadtan beérni a munkahelyemre, az olyan ciki- így az egyetlen mozgáslehetőség, az egyetlen terület, ahol kicsit izzadnának, már az is megszűnik.

- mozgok én eleget, fáj a hátam, magas a vérnyomásom, elég nekem ez a sok nyűg, nem akarom megerőltetni magam- egyenes út az agyvérzéshez, szívinfarktushoz, magas(abb) vérnyomáshoz, ízületi és egy betegségekhez és elhízáshoz...

miért nem gondolkodik senki????miért jó ez? az falun élő embereknek már nagyon nincsenek állataik, zöldséget alig termesztenek, így semmilyen mozgásformát nem végeznek. ez a kis biciklizés lett volna, de most ez is megszűnt, mert olyan divatossá vált az elektromos bicikli.

aki jót akar a szüleinek, nagyszüleinek egy kis magyarázattal megspékelve inkább ne vegyenek nekik elektromos biciklit vagy tiltsák el őket!!! oké, a tiltás nem működik, de akkor próbáljátok meggyőzni őket, kerékpározzanak, mert az JÓ!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr812158865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása