1 hónap. Nekem elegendő idő, hogy megbizonyosodjak, nem kell hajsampon. Hosszú hajú család vagyunk, lélekben Tibi is, és kísérletező is egyben. Szinte mindenféle sampont kipróbáltunk. Voltak jók is. Aztán egyszer, kb 1 éve korpás lett a hajam. Na onnantól ámokfutás. Drága, ígéretes samponok, amelyek addig hatnak, amíg használom. Ha nem, visszakúszott megint a korpa...Kb egy hónapja jött az igény, csinálok valamit. És ami bevált:

img_20191127_150637.jpg

Az auchan-ben lehet kapni hatalmas aloe levelet, én 599 Ft-ért vettem egyet. Egy hosszú hajra kb 10cm-es darabot vágtam le, bele 2 tojást és 2 tojássárgáját tettem, néhány csepp ricinusolajjal. Lélekben velem volt a doTerra rozmaring és teafaolaja, amit majd egyszer...Ezután botmixer, jó habosra. Na itt kellene még átszűrni, mert hiába az alapos mosás, maradnak mikro aloe darabok, amit sűrűfogú fésűvel szépen el lehet távolítani. Szóval ezt a löttyöt alaposan bedörzsöltem a fejbőrbe és a hajamra. Becsomagoltam, és 1 óra pihi.

És ezután:

Kb literes edény, bele 3 széntabletta, 2 ek szódabikarbónával. Ennek a felét ráöntöttem a már lemosott hajamra, a többibe pedig kb fél citrom levét szűrőn át beleöntttem. Pezsgés közben ráöntöttem alaposan a hajamra, kb 1-2 perc pihi és le is mostam. Jöhet a kifésülés, szárítás, kb egy mogyorónyi bio nativ kókuszolajjal. És ennyi. Egy hétig meg se mozdul a hajam. Se korpa, se zsírosodás. Semmi. Csak azért mosom meg, mert már eltelt egy hét... Halkan jegyzem meg, a gyerekeknek is ezt használom, egyelőre még elfogadják :-)

 

img_20191127_150601.jpg

img_20191127_150453.jpg

Nektek mi vált be legjobban?

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr3615327548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása