jszcst 2010.05.31. 10:06

Babahordozó

Az ötlet nem tőlem, hanem Tesómtól jött, de azért megosztom Veletek.


Mivel én el sem tudtam képzelni, hogy valaha is babakocsim legyen, Tamarát fél éves koráig a kezemben tartottam. Próbálkoztam én sokféle módszerrel, kendővel (túl nehézkes volt), merev csatos hordozóval-kenguruval (annyi csat, biztonsági megoldás volt rajta, hogy miután hazajöttünk, képtelenek voltunk használni...mondjuk nem is nagyon erőltettük, mert ha nem megy 5 perc alatt, akkor hagyjuk, mert csak szenvedés lesz vele). Volt zipzáros kendő, ami kibővült, majdnem kiesett belőle Tamara, aztán jött a Babasling. Tesómtól, mint már mondtam.

Nagyon egyszerű, egy csat van, könnyen használható, mosható, egyszemélyes, bárhol, bármikor felvehető, nem kell kötözgetni, állítgatni.

Az ötlet, hogy erről írjak, egy blog volt, amit Tibi olvasott reggel, és mivel az én laptopom is tönkrement (mint majdnem minden műszaki cikk..),ezért az ő gépéhez ültem le. A blogot is ajánlom Nektek, én Afrika párti vagyok (jöhet minden, ami a vad anyatermészettel közös), így jól átbogarásztam a gépeket és a cikkeket.

www.vivslack.tumblr.com

A Babaslinget pedig a www.babasling.hu oldalon találjátok meg, csak neten lehet rendelni, részletesen le van írva benne minden (használati módok-elől, oldalt, hátul, korosztályok).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr442044138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása