jszcst 2010.04.26. 15:37

gyerekkence

megkezdődött a tavasz, és le is vettük a nadrágot, Tamarán már csak rövidnadrág+póló+kapucnisfelső van :-már korábban is észrevettem,  ha sok harisnya, pulóver, sok réteg rua kiszárította a bőrét, így tavasztól függetlenül kezdtem el az 'kencetúrát'.

tavaly az édesmandulaolajat és búzacsíraolajat használtam, idén váltottam (Tesóm ötletére) az avokádóolajra. a lényeg, h jó minőségú legyen (pl Primavera). mivel vizes bőrre írja a felvitelt, én űgy oldottam meg, h főzök jó erős csalánteát-főzetet, és egy féldeci-decibe öntöm az avokádóolajat.

aztán jön a pancs... amolyan rituálészerűen kenegetjük a testünket-azaz én imitálom, milyen jó is, és kenem Tamara testét, ő meg élvezi- 

ja, és itt az ideje-sőt, már késő is!!!- elkezdeni a homoktövisolaj külső-belső használatát. mi a tavalyi évet mindenféle napolaj, naptejek nélkül megúsztuk, pusztán homoktövisolaj segítségével, és azzal az egyszerű tény betartásával, hogy ha pirul a bőr, akkor bemegyünk az árnyékba..

 

a tavalyi nyár 'eredménye' homoktövissel :-)

ha érdekelnek a különféle (illó)olajok, és azok hatásai, felhasználása, akkor ajánom a következő könyvet:

Ingeborg Stadelmann: Bevált aromakeverékeim

 

Szólj hozzá!

Címkék: kence

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr761952901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása