jszcst 2010.04.17. 15:20

country living?

Balatonszőlős,  kúria, 6 gyerek=nagy család, lovak, kis úszómedence, mező, birtok, finom illat a konyhában. Mi kell még? 

tegnap voltunk Balatonszőlősön, és megint megérintett a természet (nagyon érzékeny vagyok rá :-) ) olyat láttam, ami követendő példa volt. végre. nem azért mert valaki ki mert költözni a 'pusztába' - nekem ez lenne az önazonos- hanem mert fel merte vállalni az általa 'megálmodott' életet.  pedig biztos sok 'kompromisszumokkal' jár. a mondanivaló vhol az lenne, h találd meg azt, ahol a legjobban érzed magad- ha ez a város fogatagában egy 30nm-es minilakás, akkor azt- és vágj bele. nem kell tökéletesnek indulnia, csak lépj rá az odavezető útra. aztán majd odaérsz egyszer. 

és nem feltétlenül a pénzről szól a dolog. szerény körülmények között is meg lehet valósítani az elképzeléseket, és sokkal több örömöm telik benne, ha a saját elképzeléseim szerint élek szerényen, hibákkal, mint megalkudva 'kényelmesen'. 

szóval ez a család tetszett nekem. nem láttam bele, de maga a modell, ami alapján éltek, megerősített a saját elképzeléseim valósságában. Miszerint a világot bárhonnan meg lehet hódítani, ha az ember úgy és ott él, ahol neki energetikailag a legjobb. nekem most nem a legjobb, mert lakásban lakunk, és hogy úgy mondjam, az alsószomszéd energetikája 'nem dob'...

nekem kell, h a 'földdel', a természettel érintkezzek, vele lüktessek, érezzem annak erejét. mert vhol így nőttem fel, ez töltött fel leginkább. és az évek alatt sok más dolog volt fontosabb, ami energiáim kiürítésével még egyértelműbbé tette, hogy a természet része(i) vagyunk.

élni persze bárhol lehet, de elszakadni a természettől az csak zsákutca lehet...

ja, és motorral járnak pestre/en, mert utálják a dugót..ja, és sárga pitypangos domboldalon legelésző/vágtázó lovakkal, és vagány gyerekekkel..

persze kinek mi az 'álma'... apropó, Neked?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr991929439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása