Annyi helyen olvasom, hogy a pizzával példáloznak, mint egészségtelen étellel.

pizzara.jpg

Nos ezzel nem értek egyet. Amennyiben otthon készítjük el, vagy egy jobb, igényesebb pizzázóban esszük, szerintem egy remek táplálék.

Vékony tészta, ha magunk készítjük, csalásképp kevés teljes kiörlésű liszttel, sok fűszernövénnyel, és pici csalánnal ;-) jó, ez elhagyható :-)) na de nagy bummm, ha sima lisztből készül...ennyi belefér...

A feltét: finom olivaolaj, paradicsomszósz( vöröhagyma, fokhagyma, paradicsom, és én répát is reszelek bele egy keveset, úgyse tűnik fel senkinek :-) és fűszernövények).

És most jön a lényeg: sok zöldség!!!!: hagyma, paprikakarika, paradicsom, kukorica, brokkoli, cukkini, gomba..

Nekem nem gond a vékony szelet sonka, vagy kolbász (házi!!) vagy nálunk a legtöbbször:  SOK HAL.

A tetejére kevés sajt....

Nos, ez szerintem jóval több, mint amit egy gyerek egy étkezésnél magához tud venni...

Én mindig alig várom, hogy pizzát süssünk :-)))és a gyerekek is :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr845027971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása