Januárban saláta? Igen! De nem primőr jégsaláta, unalmas fejes, hanem frissen szedett,  zamatos, ropogós!

A kert végén szedegettem össze, a maradék kertben talált darabokkal.

Ezeket bárhol, bárki megtalálhatja, ha nincs hó könnyedén, ha van, az alatt..

Felülmúlhatatlan vitaminbomba, ásványi anyagokkal dúsítva!

Januári salátamustra:

Tyúkhúr, kerek repkény, pitypang, turbolya, csalán.

A kertől gyűjtöttem hozzá: petrezselymet, sóskát és édeskömény leveleket.

A saláta egyszerű: dió/tökmag/mogyoróolaj, kevés citrom, kevés balzsamecet, pirítottam hozzá diót és sárgabarackmagot, reszeltem rá sárgarépát, és sütöttem hozzá malac szűzérméket, amelyekt apróra vágtam hozzá.

Mákkenyér: 1,5csésze darált mák, 1,5csésze teljes kiőrlésű tönkölyliszt, csipet só, csipet cukor, 1 ek tojáspor (modnjuk a mák kálciumban gazdag...), 1/4 élesztő, víz. Gyúr, pihen, gyúr, sütő.

Most rendeltem dióolajat, mogyoróolajat, tökmagolajat, szőlőmagolajat, lenmagolajat és csipkebogyómagolajat, magyar termelőtől!!

Akit érdekel, keresse a www.bathaporta.hu oldalt :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr563542858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása