Ígértem, elúsztam, de most pótolom :-)

Megkaptam a fotókat, és időm is volt feltölteni őket. 

Nekem örök emlék marad, remélem mindenki ilyen jól érezte magát. És most nézegessétek Ti a fotókat, nem írok kommentet, mert elfáradtam a millió fotó kiválogatásában, meg egyébként is, csak rontanék a hangulaton. Szóval sok szeretettel Nektek!!

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr893527542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor1974 2012.01.09. 16:10:27

Jó lehetett! Gratula:-)

jszcst 2012.01.26. 07:32:58

köszi! igyekeztünk, habár az érdem a gyerekeké!
süti beállítások módosítása