Mióta Árkipusztán élünk, rendszeresen átjárunk a gyerekekhez. Nagyon megszerettem őket, vadak, amolyan kis vadmacskák, verekedősek, káromkodnak, de nagy lelkűek, és nagyon aranyosak. Együtt kirándulunk szombatonként, és most már mindennap tanulunk együtt, karácsonyra.

Megjegyzés: a képet sajnos le kellett vennem, a szülők felháborodására. Sajnálom...

Most készülünk a karácsonyi műsorra, amit minden évben megrendeznek. Hosszú verseket tanultak meg, lesz betlehemezés, meg angyaltánc :-)

És mint kiderült, ők minden évben ilyenkor, kapnak karácsonyi ajándékot, adományokból, felajánlásokból. Nos, nekem itt a környéken nincs 'Ismerősöm', aki bármit is felajánlana, ezért gondoltam Rátok! :-)

(a gyerekeknek közöltem, hogy idén nem lesz ajándék, mert én most így hirtelen nem tudok szerezni, erre azt válaszolták: "Neeem baj Csilla néni, mi már nem csinálunk p..át a szánkból, akkor megtartjuk ezt a kis műsort :-))  :-) nagyon aranyosak voltak, ezért gondoltam,  megteszek én is mindent, hátha összejön valami kis ajándék)

Gondoltam, annyit tehetek, hogy felteszem ide a blogra, meg a facebookra, hogy akinek van felesleges játéka, kinőtt ruhája, kidobandó bármije, az küldje el az árkipusztai gyerekek számára.

Szóval, a felhívás így szól:

Bármi, amire nincs szükséged, játék, könyv, ruha, gondolj az árkipusztai gyerekekre! 

Kérlek gondolj Rájuk, amikor feleslegessé vált tárgyaidat pakolod. Tedd be egy dobozba, és add fel a következő címre:

Juhász Tibor, 8000 Székesfehérvár, Gerle utca 6. 2/2.

azért a fehérvári címre, mert ide még nem vagyunk bejelentve, így csak a fehérvári címről tudjuk felvenni...

Kérlek oszd meg ezt minél több embernek, hogy minden gyereknek öröm legyen a karácsony :-)

 

Nagyon köszönöm.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr913454716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZöldAnikó 2011.12.12. 19:06:48

Összegyűjtöttem egy csomagot, de nem tudom feladni... ha jöttötökben-keltetekben Iszkaszentgyörgyön keresztül mentek, és be tudtok ugrani érte, szívesen odaadom: Anikó (30/4280099)

igor1974 2011.12.13. 08:32:58

Körülnézünk itthon...

jszcst 2011.12.13. 18:24:32

@ZöldAnikó: nagyon köszönöm! akkor telefonálok!!

klara.wolf 2011.12.16. 09:18:10

Halihó!
Tegnap este néhány darab plüss egy dobozban elindult Székesfehérvár felé, hogy örömet szerezzen az árkipusztai gyerekeknek. Csak annyi a dolgotok,hogy jövő héten nézzetek be a Gerle u.-i postaládába és hozzátok el a csomagot a Postáról!
Sok puszi és Boldog Karácsonyt: Farkas Klári

jszcst 2011.12.16. 11:57:50

@klara.wolf: szia! nagyon köszönöm!!már nagyon várják a gyerekek is a k arácsonyt :-)Nektek is Nagyon Boldog KarácsonyT
süti beállítások módosítása