jszcst 2011.07.01. 10:17

Júniusi kalandok

Na végre. Sikerült hosszú idő után gép elé ülnöm. Új laptoppal az élet máris 'gyorsabb' :-)

Leültem és elkezdtem a fotókat átnézni. Több száz. Elkeseredtem, hogy sosem végzek. Aztán egy gyors helyzetfelismerés, és úgy döndöttem, összesítem az 'élményeinket' :-) és még így is 'fárasztó' leszek :-)

Kezdjük!

Június eleje: hőség, 30 fok, irány a Balaton :-)

 

  Aztán jöttek a szokásos csavargások :-) kissé hűvösebb napok, amikor Tamara kitalálta, csokitestére csak a szőrmellényét hajlandó felvenni :-)

  de ez mé nem minden, mert közben vettünk egy autót, ami még szerelőnél van, átnézés, javítás...ááá...már egy hónapja indulunk a szüleimhez, de mindig van vmi, ami miatt nem tudunk indulni. Na de sebaj, egy kép a jövőbeli autónkról: ja, és amit tudni kell róla, 8 személyes és elől hátul napfénytetős. mást ne kérdezzetek, max a színét, de az amúgy is látszik :-))

 

aztán következzék a kedvenc képem Ivánról, Edwarddal, a fecskeparti napok alkalmából

  és Tamara a piacról hazafelé, amit anno a nap képének szerettem volna..kis konttyal, nagy Swatch órával, saját varrású ruhában, természetesen lebarnulva és csokor virággal :-)) ahogy kell.

Következzen egy pillanatkép az ablakból, mert ez a kedvenc helye a gyerekeknek

Egy rövid hírként az új laptop, amivel már fénysebességgel tudok dolgozni, néha a szemem is káprázik, testem is megremeg a gyorsaságtóll :-)hála neki, újra itt vagyok :-)köszöntsük hát, az új Dell tűzpiros laptopunkat :-))


 
 

  Mi maradt még ki? A munka! Mert a gyerekek is dolgoznak :-) Tamara kalapácsol vagy mosogat, Iván felmos :-) Munka után peidg: Tamara kezenáll, Iván szunyál :-)

 

  És egy kis szórakozás: ebben a hónapban volt itt a házunk körül a fecskeparti napok, és felkérték Tibit, rendezzen rajzversenyt és buszmegálló festést. Ez lett belőle: Tibi nyomtatott ki ismret festők műveiből néhányat és azt kellett folytatni, de lehetett teljesen önálló produkcióval is fellépni. Az én kedvencemet senki sem válaszotta: egy duci páros táncol..na majd egysze megfestem :-)))))

  Nos, hagylak Titeket 'feldolgozni' az élményt, hamarosan folytatom, ígérem nem lesz ilyen tömény, de most legalább egyszerre eljutottam a 'napjaink' képeihez, és témáihoz. Folytatás izgalmas sztorikkal :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr263029460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása