Az elmúlt napokban sikerült kicsit előkészülődni a tavaszra. Csíráztattam búzát, elültettük a fűszernövényeket, a zsázsát, és csináltunk körömvirág és csalánolajat. Pontosabban a körömvirágolajból krém lesz, kb 2 hét múlva, a csalánnak viszont nekiestünk :-)

 

Bárkinek, akinek bármilyen mértékű bőrproblémája van, csak ajánlani tudom!!!! Én 3 napig áztattam mandulaolaj-körömvirágolaj és napraforgóolaj keverékébe, szép méregzöld színű és erős csalán illatú olajat kaptam. A gyerekek bőre itt-ott szárazabb volt, így (és ezért) kipróbáltam rajtuk. Csodaszép bőrszín feszes bőr és selymesen "száraz" (azaz nem maradt olajos érzés utána) lett a végeredmény!! Friss csalánnál szerintem elég 2-3 nap, száraz csalánt tovább is lehet áztatni...Próbáld ki!

De mi a napot málnaturmixszal (málna, méz, tej, joghurt) kezdtük, kivételesen csalán nélkül :-)
 


 

no de nézzük tovább, néhány munkaképpel:-)

A végeredményt kipróbáltuk, csalánmasszáz után be az ágyba, természetesen meztelenül :-)

És végezetül egy csudajó bébiétel, de nemcsak gyerekeknek!!

Ha már csalánnapot tartottunk ( ja, mert csalános pizzát csináltam: csalános tészta,és csalános paradicsomszósz volt:-), akkor legyen teljes:-)

Bébiétel csalánnal,sütőtökkel:

1fej vöröshagyma, 3dl kockákra vágott sütőtök, ici-pici só, rozmaring, 2ek vaj, 1marék csalán. A csalánt csak a pürésítés után add hozzá!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr432722405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása