jszcst 2011.01.22. 21:02

Balatoni jég

 Újra itt vagyok. IIIgen,eltűntem, megint...valahogy jó volt gépmentes életet élni. meg sok minden is történt...

most meg olyan lemaradásban vagyok,hogy kb 2 nap kellene, mire mindent fel tudnék tenni...ez az átka az új fényképezőgépnek, telefonnak, hogy kb 1200képet és 1,5 óra videót tud csinálni, így nem kell letölteni naponta, ez kényelmes ugyan, de meg sem nézem napokig, lásd hetekig a képeket,mert van még hely,majd letöltöm...

most ugrálni fogok az időben, valójában Tibi csellel és furmánnyal vett rá,hogy gép elé üljek újra, és foglalkozzak az én kicsi blogommal...mert ugyebár nézem itten a statisztikákat,és megrendítő, hogy napi 60-120 (átlag napi olvasó 88) ember olvassa a blogot rendszeresen, a többszázas oldalletöltés/nap-ot már nem is említem. szóval megtisztelő, és én meg itten nem is foglalkozok már hetek óta a bloggal..ejj, ejj..ja,és tegnap pluszba megnéztük a Julie and Julia filmet, nos ekkor vetődött fel a kérdés...miért is nem írok? a film kedves, aranyos esti időtöltés,ajánlom mindenkinek :-)

de leginkább a magam szórakozására írok. ami vmi miatt mostanában nem jött...

tehát újra itt. most egy balatoni januári napot osztok meg Veletek, Tibinek volt egy kis dolga, és mi vele tartottunk. Kirándultunk. Hogy hol azt már nem tudom, azt hiszem Balatonaliga után vmivel..az idő gyönyörű volt, csak kár hogy útközben lemerült a csudajó gépem :-) háát, igen, nem magamat/magunkat kellett volna (ááá, el kell mennem Tamarával fürödni, mert a kádból kiabál hogy menjek..nem lehet neki nemet mondani :-) viszem Ivánt is..folyt köv...ááááá...mégse...levetkőztem, de Szeszélyes Szélvész Királylány mégis inkább kisvakondot akar nézni...vissza minden..itt vok :-)fotózni. mert a Balaton azon a bizonyos napon korcsolyázásra alkalmas volt. és én, mint hortobágyi lány, ugye nem láttam még ilyet...a jégen sétáltak az emberek, korcsolyáztak, még kis vitorláshajóra és székre is tettek csúszkákat és úgy csúszkáltak...nagyon vicces volt :-) ennél már csak az volt a viccesebb és látványosabb,mikor mi, családostól bementünk a jégre :-) Edward koma pórázon húzott erre, Tamara befelé a napfelé, arra akart menni és húzta a kabátom szélét, bundás anyu, rajta Iván, aki roppant élvezte és sikongott a jégen...

íme egy kis csomag a memoárból :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr502605734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása