ÁÁ, semmi különös, csak rég írtam személyes jellegűt. Sok minden történt ám, végre elkezdtem futni, pontosabban kocogni, 2 naponta egy 20 perc, + 20 perc nyújtás Edwarddal a kiserdőben, ami olyan, mintha a Central Parkban kocognék, most így ősszel, aztán járok úszni, ma voltam pont, meg végre 4 év után eljutottam szaunába, hát mennyei volt..legközelebb Tamarával megyünk gyerekmedencébe pancsolni, aztán elkezdtem a karácsonyra készülni, de ez meglepi, sajnos nem lőhetem le előre az ajándékokat...

 

Angolozunk, lovagolunk (mondjuk a héten pont kimaradt), megszületett a Tamara Design cég, meg sok minden...

óó, és nem is meséltem, hogy beiratkoztunk a könyvtárba felnőtt, gyerek és audiovizuális részlegre, hála Évinek (ezer kösz!). Tamara imádja, a gyerekrészlegen vannak játékok, vettünk ki egy csomó jó mesekönyvet, gyerekszakácskönyvet, ismeretterjesztő könyvet, ma épp Kisvakondot olvastunk, végre olvastuk, és nem a gép előtt bambulva néztük!! ez már nekem nagy előrehaladás!!!

és az audiovizuális részleg?????hát mennyei csemege, (olyan készlet várja a kölcsönzőket, hogy csak bakelitből van vagy 20 szekrény, mi csak az elsőt tudtuk végigböngészni, mert annyi volt...)vittünk haza bakelitlemezeket, Bartók, Kodály, Beethoven, aztán  David Attenborough dvd-k, hangoskönyvek (Polcz Alaine), musical (Macskák), úgyhogy igazi felüdülés volt hallgatni, nézni a könyvtári szajrét :-))

lehet, hogy csak én voltam ilyen 'tudatlan', de mindenkinek csak ajánlani tudom a rég elfeledett könyvtárat!

képek, feldolgozatlan sztorik hamarosan, amint újra gép elé tudok kerülni!!

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr242423501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása