Tegnap őszi kirándulás keretein belül jöttünk-mentünk a Velencei-tó környékén. Gyönyörű idő, rengeteg gomba, és Tavi Mama. Szedegettünk bogyókat, gombákat, meg mindenféle erdei dolgokat. Tamara nagyon élvezte, a legszebb dolog, látni a futástól és hideg levegőtől kipirult arccal nevetve futni felém Tamarát :-) felejthetetlen élmény... Iván nézelődött, őt a rezgő-mozgó levelek kötik le akár órákra is, Edward pedig nyúlvadászatot tartott kb 5 percenként. A maradék időben pedig csipkebogyókat próbált az első aprócska fogaival leszedegetni, jól megszurkálva ezzel óriási csupasz orrát :-))én pedig...szedtem és vittem, amit Tamara mondott :-)

A gombák meghatározásában nem vagyok biztos, Tibi kétkedve fogadta a láda szerinte életveszélyes gombacsomagot, én azonban teljes magabiztossággal állítottam, mérgező, az, nincs benne. Remélem legalábbis :-))

néhány kép a kirándulásról

Következő uticélunk Sukoró, Tavi Mama volt :-) az őszi termések bemutatása

Gombameghatározásban vannak hiányosságaim, így aki lát hibát, kérem jelezze!!

egy kis amatőr természetbúvár szakkör... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr312336292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása