Egy kis ízelítő a helyzetünkről:

1. Tamara tegnap, hóóót betegen:

 

2. Tamara ma, alig lehet lelőni: 

 

3. Ivánt ágyba dugtam, ablakot kinyitottam. 

 

4. Iván bealudt és eldőlt :-))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr572295256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klara.wolf 2010.09.14. 21:57:17

Mielőbbi jobbulást kívánok Nektek, Apu pedig tartson ki,hogy ápolni tudjon Titeket!

fbb 2010.09.15. 09:16:26

Sziasztok! Az anyatejcsi úgyis rendbehozza a dolgokat! :)))Ez látszik Tamarán is!
Mi még mindig a fogunkkal küszködünk. Nekem tegnap hatodik alkalommal sikerült gyökérkezelni és betömni az egyik fogam. Robi továbbra is szenved éjszaka velünk együtt...kezdek egy teljesen más tudatállapotba kerülni. Így kicsit megcsaltam a reggeli forróvizet és kávét ittam :)) Holnap megcsinálom a hagymalevest. Van egy csomó hagymánk,ami romlásnak indult,mivel az esős idő miatt nem tudott normálisan kiszáradni.Ez van...Most csináltam egy zöldséges levest, jó sok zöldséggel, meg egy egyáltalán nem lightos lecsót...tegnapról maradt egy kis hagymás husi és ehhez adtam egy kicsi füstölt kolbászt, meg mangalica szalonnát, meg itthoni paprikát, paradicsomot, no meg pár tojást ütöttem rá....most meg itt van egy rakás mosatlan...amit utálok. :) Hát aki jót akar enni....vállalni kell a következményeket....:)))) Sok puszit küldünk!

fbb 2010.09.15. 10:58:34

Sziasztok! MÁr reggel írtam egy kommentet, de azt nem kaptátok meg...most láttam...már máskor is jártam így...
Akkor leírom mégegyszer.
Az anyatejcsi azért teszi a hatását,ez látszik Tamarán is!
Nálunk én és Robi is a fogunkkal küszködünk, mivel nekem tegnap (haleluja) hatodik alkalommal csak sikerült gyökérkezelni a fogamat. Robinak még mindig nem bújt ki a foga, éjjel gyakran van fent és nehezen nyugszik meg, sokszor még emiatt szopcsizni sem akar. Így nem sokat alszunk és igaziból kezdek egy teljesen más tudatállapotba kerülni...ez van...sok puszi!

fbb 2010.09.15. 12:00:20

ja....bocsi....kicsit szétszóródtam,......

jszcst 2010.09.15. 18:03:34

@klara.wolf: hahaha,Apu ma egymás után 15-9t tüsszentett:-))) de azért köszi! amúgy mrá egész jól vagyunk!!puszi Nektek!

jszcst 2010.09.15. 18:07:34

@fbb: ááá, ugyan :-) már egész jól vagyunk ám, most Tibiben tombol a 'cucc' :-) pihenni kell, mert kikészül az ember...úúú, a fog nagyon kényes téma...kitartás..jó lehetett a lecsód, reggel olvastam, csak mentem-csináltam mindenfélét-mindenhpová, így nem tudtam válaszolni...akkor én még sehol sem jártam..most aludtak el a gyerekek, pontosabban Tamara, Iván itt fennhangon szopogatja az egész öklét...nincs olyan pillanat, hogy nelenne éhes...jönnek ám a sportpercek is nemsoká,csak mire utol érem magam...deén már alig várom, már a fejemben meg van, csak mire ide felkerül...ááá...meg a kötés,meg a minden...na csinálom :-))) puszi
süti beállítások módosítása