Erről beszéltem, és már tavaly éreztem,  hogy a világ megváltozott.

A sok műanyag, plexi, a sok álprovance mediterrán hangulat után, igény van a magyar (jó értelemben vett!!) értékekre.

Már tavaly a Chanel divatbemutatója  előremutatott az elkövetkező évekre. Karl Lagerfeld bevállalta helyettünk is: búzakalász, góré, kukorica, széna, szalma, állatok, toll...

A videót KÖTELEZŐ megnézni!!! (Kattints ide)

 

hanggal nézd!

de most egy sokkal érdekesebbet találtam!

Egy atlantai cég európai, főként magyar vidéki kézműves, lakást kiegészítő tárgyakat árul, óriási sikerrel és haszonnal (egy régi köcsög 50ezer forint, egy kis fatalicska, amibe virágot tartanak 100 ezer forint értékű dollárba kerül, de vannak olcsóbb tányérok, levesestálak, vajtartók, fonott kosár). 

Ami nálunk ciki, az máshol kuriózum. A tárgyak és a honlap maga is kecsegtető, igazán nagy öröm volt számomra felfedezni ezt a céget. Nagyon tetszenek ezek a tárgyak, szépek, különlegesek, valódiak, és még 'tiszták'.

Csemegézzetek belőle, rendelni felesleges, mindezt itthon, talán nem messze a lakóhelyedtől is megtalálod, töredékéért, de most már tényleg fedezd fel és értékeld a hazai különlegességeket!

www.europe2you.com

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr792221325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása