nagyon meleg volt az éjszaka,  mindenki meztelenül aludt. A gyerekek is. Ivánon csak egy pelenka volt. mivel éjszaka felkeltem többször is, volt időm/lehetőségem a gyerekeket csodálni. Nálunk mindenki egy ágyban alszik. Egy nagy ágyban. Imádom ezt a 'falka' érzést :-) nincs is annál jobb, mikor a bőrünk érintkezik, mikor összebújva együtt alszunk, mikor hallgatom a családom szuszogását :-) bármi is történt aznap, mosolyogva alszok el.

Így volt ez ma is, Tamara és Iván közel egymáshoz, pucéran, kezük lábuk szanaszét :-). sőt, Tamara jóformán fejjel lefelé aludt az ágyon, így történt az a felállás, hogy Iván fejénél volt Tamara keze, én átkaroltam Tibit, de a kezem végébe találkoztam Tamara fejével. Próbáltam a sötétben összerakni, ki hol van :-) aztán miután többször felkeltem, így láthattam őket kiterülve, nyálcsorgatva együtt aludni. 

Ezeket az élményeket örökké őrizni fogom :-)

az együttalvást mindenkinek csak ajánlani tudom, nem is értem, aki frissen festett,, szuperfelszerelt, de magányos gyerekszobába teszi az újszülött/pici gyerekét. Sok közös élménytől fosztja meg....

ui.: a kép ma reggel készült, izibe, gyorsan a blogba :-) a felfújható kacsa most családtaggá avanzsált, így neki is az ágyon a helye :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr112152745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása