Tele van a piac különböző színű, formájú cukkinikkel (tökkel),  de én most kaptam egy óriásdarabot Tibi anyukájától.

Csináltam már belőle cukkinis omlettet, rántott cukkinit, sült zöldségbe tettem, de tegnap végre sikerült elkészítenem a krémlevest is. Pedig nagyon gyorsan elkészül, nem is értem, aki porból készít levest. Kb 5 perc előkészülettel több, és 20 perc főzés. Maximum...
 

 

 

Cukkini krémleves: 

2-3 cukkini, vagy egy nagy darab 1/3 - 1/2 része, 2-3 kis-közepes mogyoróhagyma, 2 evőkanál vaj, 1 közepes krumpli, kis darab fehérrépa, kis darab zeller, 1 ág rozmaring, só, bors.

A hagymát vajon megdinsztelem, mehet bele az apróra vágott fehérrépa és zeller (csak az intenzív íze miatt teszek bele, elhagyható), majd az apróra vágott krumpli. Addig felaprítom a cukkinit és azt is beleteszem. Felöntöm vízzel, beleaprítom a rozmaringot, sózom, picit borsozom. Kb 15 perc alatt kész, jöhet a botmixer, krémesre keverem.

 

Pirított és fokhagymával bekent kenyérkockákkal az igazi. A lányom is imádja, igazi babakaja :-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr802143944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása