jszcst 2010.06.18. 14:13

Szülés előtt

Már nagyon várom a szülést. Amolyan kalandnak élem meg, közös csapatmunkának a Fiammal. Mondtam is neki, hogy szóljon, jelezzen, döntse el Ő, mikor akar világra jönni, én mindenben támogatom, rajtam nem múlik semmi. Ő a karmester, én majd muzsikálok (vagy kiabálok :-) ). Furcsa érzés volt már tegnap is, amolyan jóslófájásokkal, és csak feküdtem az ágyon, és cinkos mosoly volt az arcomon, hogy mikor kezdjük már :-)Megvannak a kisruhái, a textilpelenkái, varrattam neki hordozót (Babasling) lenvászonból, gézből kifogót, takarót, használom a gátmasszázsolajat, meg minden jó dolgot. A tejtermelésről nővére Tamarás már gondoskodott, úgyhogy nem maradt más, mint összekészíteni a cuccot, és méltóképp várni a parancsszót. Azért még jó lenne a Balatonban úszni egy nagyot, meg pancsolni a Lányokkal egyet, remélem még összejön :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr362091590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása