A mai nap örökre megváltoztatta  az életünket. Pontosabban Tamara életét is. Meg Deváét és Tesóét is, csak ők még ezt nem tudják :-)  de azt hiszem leginkább Mamáék életét...

Filmnézés Cirmivel :-)

Ma elmentünk a piacra, a parkba sétálni, ahogy azt tesszük rendszeresen. Ekkor még nem is gondoltuk, milyen óóóriási dolgok fognak velünk történni :-) Hazafelé bementünk tankolni Tamarával és Edwarddal. A benzinkúton a kiszolgáló lány egy papírdobozt húzogatott a földön, és halkan diskurált egy idős hölggyel. Kíváncsiságból, és mert jól ismerem a Lányt, megkérdeztem mi ez. Megmutatta. A dobozban 3 aranyos kiscica volt, amolyan utcakölykök, egy iromba,egy tarka (2színnel) és egy teknős (3színnel). Na Tamarának se kellett több, azonnal rávetette magát a cirmos cicára. Gondoltam megkérdezem a nagyszülőket, nem kell.e valakinek egy. Aztán anyáék bevállaltak egyet, mondván, ok, a gyerekeknek jó lesz. Be a dobozba, irány haza. Óriási őrület, simi, puszi, ölelés, ahogy kell. Aztán hívott Tesóm. Elmeséltem neki a sztorit, ÓÓÓÓ, Devának is kell egy, mert csak civakodás lesz belőle, kinél legyen Cirmi. Magyarul csak szétszedik szegényt így egyedül. Ok, legyen kettő. De hát 3-an vannak tesók, most már ne válasszuk szét őket. Végülis nemsoká megszületik Tesó, és akkor már 3 unoka lesz MessziMamánál, így mindenkire jut egy cica. Na jó,de anyáék erről még mit sem sejtettek. Mikor felhívtam őket, (ekkor már úton voltam a másik két macsek felé, azért szóltak, épp elég lesz egy cica. Aztán órási tanakodás után, hallgatva a megérzéseimre (szegény szüleim..) elmentem a cicákért. Épp odaértem, amikor a kutas srác látta, hogy hozom vissza a dobozt. Mondtam, hogy hozom vissza a cicát, erre szegény azt gondolta, nem kell már a cica. De megnyugtattam, hogy ha nem kell senkinek a másik kettő, akkor elviszem az összeset. Épp jókor érkeztem, mert a Lány épp telefonált a menhelynek, hogy elvigye őket. Szaladt be a srác, hogy ne hívja őket, és lett nagy boldogság, mert igazi cicaparti lett. Megmenekültek a rosszcsont cicák. Most itt vannak a lakásba, Edward a cirmost-mivel vele találkozott legelőször- annyira összenyalta, hogy szegény macsek tiszta nyál lett a farkától a füléig. Tamara a cirmost el nem engedné, fogja, puszilja, didizteti, eteti, filmet néznek. A másik kettő meg az ágy alatt amit találnak azzal játszanak. Szóval nagy az öröm, az idill:-) Mondtam Tibinek, csak hallgatott nagyokat a telefonba. Végülis ő cicapárti :-)

Szombaton megyünk haza, akkor még nagyobb lesz a meglepi, ha nem egy, hanem három kismacskával állítunk be. +Edward :-)) 

Na de majd további sztorik biztosan lesznek, addig is megyek megnézem épp mit csinálnak:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr322053514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása