Hazamentünk Mamához. Messzi Mamához, alias Micus Mamához és Papához. Ahol tyúkok, kakas és a malac (kucu) lakik, ja és cica, akit lehet táncoltatni :-) szó szerint.

Szóval itthon vagyunk. Ma gyereknap volt, vagyis velem voltak a Lányok. Tamara és Deva, Tesóm lány. 5 hónap van közöttük, vagyis nagyjából egyidősek. Ami nagyon jó, de felügyelet szempontjából azt jelenti, hogy két hasonló erőviszonyú és igényű lány játszik egymással. Ja, és Tamara az erőszakosabb, a ’nagyobb’ ’jogán’…

szóval ma mindenfélét csináltunk. Délelőtt egész jól elvoltunk, játszottunk, labdáztunk, sétáltunk, boltba voltunk, fagyiztunk, cicáztunk, megnéztük a kakast, összeszedtük a tojásokat, homokoztunk. Itt gondoltam arra, hogy a kertbe ki kellene költözni, úgyis jó idő van, majd kint jól elleszünk.

És elkezdtük a kert sarkában, ami amúgy is napozósarok, kiépíteni a bázist. Paplanok, párnák, kettő bili, süti, víz, poharak. Minden idillikus volt. De tényleg. Le a ruhákkal, elő a kisbugyival és pólóval. Nem kell peló, majd a fűbe, meg a bilibe, mezítláb. Addig én botokból ’építettem’ (összeszedtem az összes tervezőzi kreativitásomat) egy kis ’sátor-bungallót, egy lepedő négy sarkát a botokhoz, majd a vadszőlő és bokor ágakhoz rögzítettem. Minden tökéletes volt. Még a laptopot is kivittem, extra hosszú hosszabbítóval, hogy filmet is tudjunk nézni. Na, jó, ebből semmi nem lett, mert hiába tettem a bokor alá, nem láttunk semmit, csak magunkat a képernyőben J

Mamától kaptak tűzpiros napszemcsót, és rendületlenül ültek a bilin, és volt pisi, k@k@, úgyhogy teljes volt az idill :-) nagyon aranyosak voltak , le is akartam fotózni őket, emlékbe:-)

még sült krumplit és tükörtojást is rendeltünk Mamától, és épp szervírozta a kertben, amikor olyan zápor kerekedett, hogy pakolhattunk be mindent. Be a laptop, le a bunker, be a kaja, tányérok, ruhák, ja, a hosszabbító, a sok ruha, cipő, és paplanok… mire pont pihenni tudtunk volna, elvitt a víz mindent..na majd holnap újraépítjük…

ennyi rövid szösszenet mára, a kalandos májusi záporral :-)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr701999145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása