Mivel Tamara alszik, megragadtam az alkalmat, és tettem fel egy pakolást, ezt osztom meg veletek is.

Volt itthon még 3 szem szamócám, amit beáldoztam a 'szépség oltárán', és a szerdai piaci látogatásom során vett házi joghurtból is volt még. ennyi pont elég is!

Előkészítés: forróvizes törölközővel áttöröltem többször az arcomat.

Bőrtisztítás mandulával: mandula+joghurt+citrom

4 szem mandulát kávéőrlőn megőröltem, tettem hozzá egy kiskanál joghurtot, és facsartam bele egy kis citromlevet. Összekevertem, és ment rá az enyhén vizes arc-és nyakbőrre. pár percig masszíroztam, aztán hagytam 10 percet a bőrömön. majd lemosás..

Szamóca pakolás: 3szem szamóca+joghurt+méz 

a maradék 3 szem szamócát villával összetörtem, és tettem bele kevéske joghurtot, és egy kiskanál mézet. Újabb masszírozás, és 10 perc pihi. Mivel jó íze is volt, alig bírtam megállni, hogy a szám szélét ne nyalogassam folyamatosan....

Holnap megyek a piacra, és csinálok eperjoghurtot...fogyasztásra...

Szóval nekem bejött, egy kis felfrissülés mindig kell :-)

Ja, és május 20 után nyílnak a szamócaföldek szedd magadra!!!!!

Szólj hozzá!

Címkék: kence

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr611981315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása