Tegnap nem volt itthon semmi. És bizony jó dolog rágcsálni vmit, ha sokáig gép előtt ülök. Csak vmi apróságot. Általában sárgarépát rágcsálok, de most még az sem volt itthon. 

Gondoltam benézek a hűtőbe.Volt ott minden...maradék zellerlevél, száradó csipkebogyó, no meg egy csomó hülyeség. de találtam néhány db céklát. Gondoltam sütök sült krumplit (hasábburi) és csinálok még céklachipset. Nem én találtam ki, korában már olvastam vmi főnagyszakácstól. De a pillanat megfelelő volt :-)

A sajtreszelőmön van gyalu rész is, ott legyalultam a meghámozott céklát és a legforróbb olajba dobtam őket. Jó alaposan átsütöttem (kb 10 perc), és kikanalaztam. Akár meg is sózhattam volna, de gondoltam elég lesz a sóból, inkább hagyom natúr. Jó ropogósak lettek, csak kevés volt belőle... a kép a kiszedés utáni pillanatot ábrázolja, utána illik, és ajánlott papírtörlőre vagy szalvétára tenni, így kevésbé lesz olajos. 

De az íze kiváló, gyorsan elkészül, olcsó, és egészséges. Olyan ropogós,int a chiochips, de minden másban lekörözi azt! 

Kóstoljátok meg, érdemes!!...szívet sajnos nem tudok jól rajzolni, főleg nem egérrel...ne vonjatok le semmilyen pszichológiai véleményt a szív formájáról!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr772474727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása