31 szálat mégsem, de azért pár gyertyát csináltam. Nem az alkalomra, mert karácsony előtt kezdtem neki a családomnak, barátoknak ajándékba, de azóta is tart a  lendület!

Pofon egyszerű: rendelj Bajáról gyertyaviaszt (4000Ft/5kg), vegyél kanócot, olvaszd fel a viaszt, színezd zsírkrétával kedved szerint, és öntsd befőttes üvegekbe, alacsony konzervdobozokba. hagyd száradni, majd öntsd fel az összezsugorodás után keletkező mélyedéseket még egyszer kevés viasszal. Ennyi!! Ja, illóolajokat használj bátran! Nekem muskotályzsálya és menta volt. Én csináltam kéket, rózsaszínt, az utóbbiak a végére babarózsaszínűek lettek :-) legközelebb feketét akarok kipróbálni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr73538387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása