Ez a kérdés már régóta foglalkoztat. Nem tudom bekategorizálni magam szakmákba,iskolákba. Túl sok minden érdekel, túl sok mindent tudnék csinálni.

Egy valamit azonban tudok. És lehetőségeimhez mérten szeretnék átadni a gyerekeimnek: 

NE AZON GONDOLKOZZ, MIBŐL LESZ  PÉNZED, HANEM HOGY MIT SZERETNÉL CSINÁLNI ÉS ABBÓL HOGYAN LEHET MEGÉLNI.

Kicsit kikerültem a mókuskerékből a gyerekek által. Hálás köszönet ezért. Nem pörgök. Megálltam. és ha megáll az ember, akkor lát tisztán. Nincs ringlispíl. csak csend és látnivaló. És rájöttem, az elmúlt évek rohanásában alig volt "élményben" részem. Pontosabban én még szerencsés is vagyok, mert a szabad munkám által sok 'izgalomban' volt részem. De mióta Tibivel együtt vagyunk, itt vannak a gyerekek, sokkal több "élményben " van részem. Ha pedig épp nem történik semmi, akkor az az élmény. ha pedig más élményre vágyunk, akkor "csinálunk". 

Megkérdezték, miért csinálom ezt a vásárt, ha nincs nekem belőle pénzem. És tegnap, a fürdőkádban ülve jöttem rá. Az ÉLMÉNYÉRT. mert a befektetett energia nem vész el, csak átalakul. mert jó érzés csinálni. Mert tele van élménnyel, érzelmekkel, rengeteget tapasztalok, ismerkedem. Ezek pozitív dolgok. 

Mert ezekre fogunk visszaemlékezni. és ahogy Tibi mondta, "még életedben tedd meg, amit meg szeretnél tenni, hogy felkészülten érjen a halál". vagy vmi ilyesmi. (most biztos kijavítana-itt ül mellettem :-))- hogy, nem is így fogalmazott:-)) )

de tényleg. 

És ekkor fogalmazta meg magamban.

Mi vagyok én? Mit szeretnék csinálni? 

csak egy szó volt, ami kisagyamból sugárzott

ÉLMÉNYGYÁRTÓ

kis villanykörte kivilágít, mosoly az arcon, elmerülés a kádban. megvan. megcsíptem a pillanatot, ami akkora már el is szállt. de megőriztem magamban az érzést. élménygyártó. élménygyáros? neeem, a gyáros, az ipari tevékenység, nagyüzemi. a gyártó az inkább egyedi és érzésekkel teli. IGAZI. 

szóval élménygyártó vagyok. leszek. és talán voltam is mindig. és helyre került néhány puzzle a nagy önarcképből :-)

hogy mit csinál egy Élménygyártó? Élményeket, emlékeket gyárt. Neked, Mindenkinek, magának és Szeretteinek. Hogy legyen mire visszaemlékezni. Hogy a jelenben élj, hogy kiragadjalak a mókuskerékből. Hogy ne mások "élményeiben" , "emlékeiben" élj (pl tv műsorok, való világ, sztárok, megfelelések, rohanás vmi után...)

nem akarom túlmisztifikálni. Kézzel fogható dolgok kellenek és lesznek. Mert csak akkor a JELEN. különben illúzió. 

ezért van a VÁSÁR. hogy jó hangulat legyen, egy lehetőség, egy csatorna, egy emlék, a Tied is. ezért kell a MŰVÉSZET. mert az ad, közelebb hoz, segít megfogalmazni. Ezért kell a TERMÉSZET. Mert feltölt, mert segít választ adni, mert a gyökereid, mert az egyetlen korlátlan energiaforrás, amelynek része TE is vagy. Ezért kell az ÖSSZEFOGÁS. Mert nem egyszemélyes, széllel szemben űzött harc, hanem egy körtánc, ahol az energiák nemcsak összeadódnak,hanem hatványozódnak. 

Nincs cél, nincs követelmény. Ami jön, ami adódik. ...csak SZENVEDÉLY legyen, akkor nincs semmi probléma:-) folyt köv.

ui.: izgalmas, ugye? :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr752474912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarkiroka 2010.12.13. 11:54:30

Hát, köszönjük az élményt! Hétvégén fogok először menni a vásárba a gyöngyeimmel, de már most élmény: a felkészülés, az enyhe igalommal teli várakozás, kíváncsiság, és egy kis félsz, hogy az utolsó fillérem is otthagyom a többiek munkáiért :) De még ez is pozitív. Örülök, hogy vannak még ilyen önzetlen és lelkes emberek a világban!
Zsuuu

jszcst 2010.12.14. 17:15:22

:-) szerintem jó volt eddig, habár jól fel kell öltözni...és igen, a bartelezés nagyon ment :-) várunk szeretettel, és egy jó hír, hogy tavasztól szeretnénk megrendezni minden hónap,mondjuk első szombatján:-) szép estét :-)
süti beállítások módosítása