jszcst 2010.10.30. 08:25

Kitüntetés :-)

 Még alig néhány hónapja (jó, ok, talán fél éve) írom a blogot. És egy nagyon megtisztelő, kedves dolog történt velem. Kaptam egy 'díjat'.  

Kaptam egy 'KREATÍV BLOGGER' díjat, az egyik blogtársamtól.

 

 

 

 

 

 

 

Ezúton szeretném megköszönni, a  http://drobekvilaga.blogspot.com  blognak e nagyszerű kitüntetést :-)

De ennek vannak ám feltételei, aminek eleget kell tennem :-)

Íme a 'szabályzat':

1. Köszönd meg, akitől kaptad. 

2. Tedd ki a logót a blogra.

3. Linkeld be, akitől kaptad.

4. Add tovább további 7 blogosnak.

5. Linkeld be őket.

6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.

7. Árulj el magadról 7 dolgot.

Nos. Akiknek tovább szeretném adni, mert:

- mindig aktuális: Juci világa

- rendkívül finom: Dolce Vita

- művészi és szerelmes: Juhasz Tibor

-fontos a környezetvédelem: Egrizold

- szülésről beszélni kell: Szulunk oszt csok

- volt autós Lutra albumom: Kulonleges autok blogja

- jó 'belelapozni': Strange's fashion & gossip

Ajánlom Nektek is Őket, de lehet hogy enélkül is ismeritek Őket :-)

Most jön az utolsó pont.

Magamról 7 dolog:(de hisz ismertek, neeeem???)

- amikor 3 éves voltam, és apa hazajött vadászatból, én vittem az egyik kezemben az egyik kacsát, a másikban egy fácánt (vadászat iránti érdeklődésem megmaradt)

- mindig megettem Tesóm féltve őrzött rágógyűjteményét, kb fél óra alatt elpusztítottam az egész éves gyűjteményét... (élj a mának elv..)

- gyerekkorunkban a nyarakat Tiszacsegén töltöttük, ahol káposztát-krumplit-stb  kapáltunk, dézsában fürödtünk és esténként mezei színházat tartottunk. Zenére táncoltunk a teraszon, a nézőközönség pedig a családunk és a szomszédok voltak :-)óriási karriert futottunk be :-)

- a gimis éveim három legemlékezetesebb eseménye: 1.amikor BB-vel a hóban rohangáltunk, hemperegtünk, 2. amikor Edinával elbújtunk osztálykiránduláson, és az egész osztály, beleértve az őrületté fokozó hangulatot előidéző osztályfőnököt, 3. amikor csak azért vállaltam el egy szalagavató konferanszié posztját, mert a Plátó Szerelmem akkor végzett :-) 

- egyetemi éveimet Sopronban töltöttem, a Free-s, Dáridós bulikat sosem feledem :-))))

- első házasságom 3 hónapig tartott

- Tibivel különös módon jöttünk össze: elhívtam egy buliba, ahová Ildivel mentünk el, aztán Tibi meghívott egy sörre: lett belőle egy fahéjas, valamilyen szesszel kutyult, megsózott, borsozott, cukrozott sör. hajnalig 'buliztunk' beszélgettünk, sétáltunk. Hazakísért. Véletlenül kiejtette a száján, hogy milyen jó lenne a velünk szemben lévő parkba kifeküdni és aludni. Gondoltam, miért ne? bementem a lakásba, hoztam ki paplant. Ja, és Edward is ki akart jönni, hát kihoztam (akkor még pici fiúcska volt :-) . Aztán Tibi úgy gondolta, irány az autó, inkább elvisz minket valahová :-) beszálltunk a Fiat Cinquecento-ba: mi ketten és Edward :-) elvitt Velencére. Akkor nyitott a strand. Kifeküdtünk. én komolyan olyan kába voltam a napon...Tibi eljátszott Edwarddal, asszem akkor én bealudtam kicsit :-)) Aztán újabb úticél következett: a Tatai tó volt. Ott még sétáltunk pár órát, jaaaa, és Edward majdnem belefulladt a tóba :-)))). szegény még nem ismerte a vizet. belement, és csak lépett az egyre mélyebb vízbe, aztán egyszer csak eltűnt...a kutyából nem látszott más, csak a buborékok :-)))))Tibinek kellett kihalászni..életmentő :-) aztán délután hazamentünk. Enni kéne vmit...elhívtam a humuszbárba. Hazavittük a kaját, hozzá. Tibi szerint aznap az egész lakásban finom humuszillat járta át :-) ajánlotta, mutat egy filmet: A Kertben. Megnéztük. Már tudtam mindent. aztán bealudtunk a fáradtságtól. csak úgy egymás mellett. aztán felébredtünk. egymás mellett. aztán megfogta a kezem..................nos, és azóta együtt vagyunk. több mint 3 éve. két gyerkőccel:-) gyorsak vagyunk, mi? 

Nos, ahogy látom, végeztem. megyek írok a blogokba :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr642409161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klara.wolf 2010.10.30. 16:39:22

Imádom,imádom,imádom!!!! Minden nap alig várom - amikor megnézem- hogy írtál-e valamit, mondhatnám: egy rituáléja a napomnak,amikor elolvasom a bejegyzéseid. Egyébként szinte mindegyikhez lenne valami sztorim,vagy hozzáfűznivalóm,ha lenne rá időm...
Pl. nálunk is ilyen gyorsan történtek a dolgok: az 1 éves évfordulónkon Léna már 2 hónapos volt...
Ja,és régebben olvastam, hogy Farmeramázol. Én is, de mivel nem tudom,hogy milyen néven, ezért leírom, hogy én a klara.wolf néven futok ott is. Ezt csak azért írtam,mert már 18 szomszédod lehet, és ha neked még esetleg nincs annyi,akkor szívesen venném, ha netalán a szomszédod lehetnék...
Puszi, és jó hétvégét!

klara.wolf 2010.10.30. 16:39:23

Imádom,imádom,imádom!!!! Minden nap alig várom - amikor megnézem- hogy írtál-e valamit, mondhatnám: egy rituáléja a napomnak,amikor elolvasom a bejegyzéseid. Egyébként szinte mindegyikhez lenne valami sztorim,vagy hozzáfűznivalóm,ha lenne rá időm...
Pl. nálunk is ilyen gyorsan történtek a dolgok: az 1 éves évfordulónkon Léna már 2 hónapos volt...
Ja,és régebben olvastam, hogy Farmeramázol. Én is, de mivel nem tudom,hogy milyen néven, ezért leírom, hogy én a klara.wolf néven futok ott is. Ezt csak azért írtam,mert már 18 szomszédod lehet, és ha neked még esetleg nincs annyi,akkor szívesen venném, ha netalán a szomszédod lehetnék...
Puszi, és jó hétvégét!

jszcst 2010.10.30. 16:47:59

@klara.wolf: -)))) amúgyis kell egy szomszéd, mert vki kilépett :-)))))))akkkor megkereslek. (a szokásos jszcst néven futok). örülök, h örömöt okoz a blog, akkor van értelme:-) gratulálok Lénához is, nagyon aranyos lehet :-) sok puszi Nektek, és szép napot!!Csilla

dolcevita 2010.11.02. 08:00:33

Szia Csilla!

Köszönöm a "díjat", már járt nálam, de annak különösen örülök, hogy Tőled is megkaptam. Persze, hogy emlékszem rátok, a mai napig élénken él bennem az a hihetetlen türelem és szakmai alaposság, ahogyan dolgoztatok. Gratulálok a kisfiadhoz, időben nem nagyon tudtam összehozni a dolgot, arra jutottam, hogy ő már érkezőben volt, mikor itt jártatok.Jövök majd ide olvasni : )

jszcst 2010.11.02. 12:46:34

@dolcevita: szia! akkor jó, köszönöm a választ :-) Hmmm, szerintem még Iván nem volt 'jelen' a fotózáson, de már én sem emlékszem pontosan. Már nem is dolgozunk az Otthonnak, teljesen más irányt vett, vesz az életünk :-)Minden jót, üdv Csilla

Tündér a varázspálcával · http://szulunkosztcsok.blog.hu/ 2010.11.08. 00:04:51

Kedves Csilla! nagyon köszönöm a díjat, igazán megleptél vele, és jólesett! Csodaszép blogod van, jövök majd többször inspirálódni!
süti beállítások módosítása