Tegnapi napunk Sukorón végződött, délutántól egész estig kint voltunk. Iván a szokásos helyén, a diófa alatt meditált, Tamara Marcival verseny autót épített Papa szerszámaival egy régi moziszék keretből, Tibi mesélt, Tibi anyukája verhetetlen buktát sütött, én pedig Papát lestem, de észrevette, majd megörökítettem az idei termést. Ja, és Edward? Kunyerált, mint mindig :-)Bocs, a szőlőt kihagytam, mert azt megettem:-))

Ennyi röviden, tömören, ma ruhát-cipőt-táskát szelektálunk Tamarával,és ha lesz időm,sütök egy liszt nélküli extra bomba csokitortát, de csak miután pizzát és brokkolikrém levest nem csináltam...hosszú lesz a nap, mert még este megnéznénk a nemzetközi néptáncosok bemutatóját, ahol a nagy kedvenceim a mongol, cigány, bali táncosok :-)

majd jövök :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr252222639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása