Ez a kép hajnal 5kor készült. Fél 3 óta ugyanis Tamara nem tudott aludni. Pontosabban felkelt. Próbálkoztam mindennel, de végül feladtam. Inkább sütöttem egy kenyeret, meg megettem a maradék fagyit. Könyvet olvastam, farmerama-ztam. És aztán elaludt...az Edward kanapén, törlőruhákkal megágyazva, betakarózva. Félálomban még a hinta-palintát énekelte...pedig most készülünk a tóra menni...áááá...

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr912216120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása