jszcst 2010.04.15. 16:34

üdv mindenkinek

 kicsit 'izgulok' ám, de kíváncsian várom, mi lesz ebből..  még nem tudom miről, kinek, mikor fogok írni, de hajrá :-) szóval üdv mindenkinek :-)

2 komment

Címkék: stb

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr591923964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fbb 2010.04.15. 18:26:28

Szia jszcst!
Először is kívánok Neked izgulásmentes bloggolást! Biztos vagyok benne, hogy tartalmas lesz! Egy tagja már biztosan lesz!
Igen...szerintem mindenkinek ez a vágya, hogy ÉLJEN, és félelemmentesen...
Nekem mostanában az az életem legnagyobb központi kérdése, hogy hogyan lehet egy újdonsült anyának félelmek nélkül és aggódás nélkül élni...valamint szabadon...
Tudom, hogy ezt magamban kell lejátszanom, de elég nehéz küzdelemnek nézek elébe...különösen, hogy a szülés sem volt egy könnyű dolog számomra és ráadásul lelkifurdalás gyötör, mivel nem tudtam csak vákuumal világra hozni babácskámat. Tehát, úgy érzem, hogy nekem jól fog jönni ez a blog, mert teljesen megfogalmazza az életünk célját! Mire vágyhatunk még ezen kívül?
Sok puszi:bb

jszcst 2010.04.16. 22:47:55

@fbb:
szia!!örülök, h írtál:-)remélem közös éteri utazásaink is olyan maradandóak lesznek,mint a régi 'igazi' emlékek. majd közösen megfogalmazzuk az életünk 'céljait',mert már az is nagy segítség, a mgvalósítás meg úgyis magunkra marad :-)
a szülésben nem az a lényeg, h 'világra hozol' egy egészséges, 'gömbölyű' kisembert? amikor kritizálni mered magad, akkor tedd fel ezt a kérdést? egészséges, értelmes gyereket kaptunk-hoztunk létre-hoztam a világra? a régi rossz emlék meg idővel elfelejtődik helyette rengeteg jó jön..
sok puszi*
süti beállítások módosítása