Immár 3 éve lakunk itt, Árkipusztán. Sokaknak érthetetlen volt a döntés, miért költözünk ide, úgymond a világ végére.

Nekem nem a világ vége ez. Sőt, egy új korszak kezdete volt. Nekem luxus minden reggel a Vértesben ébredni, amikor a felhő totál betakarja a hegyet, olyan mintha egy távoli japán hegyvidéken ébrednék.

Nekem luxus a nagy kert, a friss zöldségek, gyümölcsök.

De nem is erről akartam írni. Az út másik oldalán más élet folyik. Sok család él ott, akiknek eddig is 'hagyomány' volt segíteni, támogatni. Én ebbe csöppentem bele, és jöttem rá, milyen sivár is élet, ha másokon nem segítünk. Nevezhetjük társadalmi szerepvállalásnak, mindegy is. Ki miben tud. Igen, ez energia, és idő, akinek van, annak pénz is. De mindenképp törődés és odafigyelés a másikra. Aki nehéz, kirekesztett helyzetben él. Pro kontrákat lehetne itt sorolni, de amikor látom, érzékelem hogyan élnek, fikarsznyi kétség nem fér hozzá, méltatlan ez az emberhez.

2 éve én rendeztem a karácsonyi műsort, a tulaj, Korompai Péter közreműködésével. Tavaly nagyon gyenge voltam, így nem vállaltam. Idén jött egy lehetőség, hogy a Pannon Lapok Társasága adomány gyűjtő akciót szervez, és így kapnának ajándékot. Természetes, hogy megrendezzük a műsort. Majd valahogy. Sikerülni fog, a gyerekek lelkesek, ügyesek és okosak!

Így megint lesz felhívás Mindenkinek, lehet adományozni, bármit, amit szívből adtok, nagyon fogunk neki örülni, pontosabban odaát a gyerekek és családok! Ruházat, régi bútorok, játékok, műszaki cikkek, könyvek, tartós élelmiszer, bármi! (dezodor, parfüm, pelenka, sampon, minden jól jön)

A 2013. 11. 23-án azaz holnap megjelenő Fejér Megyei Hírlapban benne lesz egy cikk rólunk, az árkipusztai életről és az adományozás lehetőségéről. Ismerkedjetek meg a közösséggel, és döntsetek Ti!

Addig is, itt van néhány fotó a kedvenceimből:

A fotókat köszönjük a Fejér Megyei Hírlapnak, és a fotósnak Tósoki Attilának!

34.jpg

32.jpg

42.jpg

29_1.jpg

23.jpg

17.jpg

28.jpg

16_2.jpg

11.jpg

Nos, a bejegyzés lényege, a társadalmi szerepvállalás fontosságát hivatott kihangsúlyozni. Hogy TE tedd meg az első lépéseket. TE gondold át, mit tudnál adni, és hogyan. Hogy TE rajtad is múlik a jövő generációja!

Kérlek gondold át! És LÉPJ!

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr295649592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása