Tegnap mindennél jobban megkívántam(tunk) egy kis édességet.  Amint benéztem a hűtőbe, rájöttem, ez most, itt nehezen fog menni. De találtam egy csomag (még a múltkori piacról vásárolt, friss) rebarbarát. gyümölcslevesbe akartam tenni, de ahhoz még gyümölcsöt is venni kellett volna :-))

Így felmérve az akadályokat, feláldoztam a még kuriózumnak számító korai rebarbarát.

Tibi anyukájától kaptam egy pálcikás jégkrémkészítő 'dobozt', amibe 8 db jégkrémet lehet elkészíteni. volt nekem már ilyen, de a sok költözés alatt a kupakok megfogyatkoztak...

Szóval adva volt egy csomag rebarbara, egy kisdoboz házi joghurt (szintén a piacról) és a jégkrémes doboz.

Ezt a jégkrémkészítő dobozt csak ajánlani tudom, mert nagyon imádja mindenki. Kis adagok, nem kell kevergetni, nincs az a kásás, jeges érzés, és pont elég is egy napra ennyi jégkrém-fagyi :-)

Ahogy készült:

A rebarbaráról (1 csomagot használtam, kb 5 rövid szár volt) lehúztam a külsejét, felaprítottam, és épp csak annyi vízbe feltettem főni, hogy ellepje. Ennek az az oka, hogy 4db csokis jégkrémet, 4 db rebarbarásat készítettem, így kb 3-4dl folyadékra volt szükségem. Kb 8-10 perc alatt puhára főttek a kis darabok, ezt villával vagy botmixerrel összepürésítettem, ment bele kb 2 evőkanál méz, és 3 evőkanál joghurt. összekavartam és ment be a kis tégelyekbe. 

Kb 3 óra és tökéletesen kész, fejjel lefelé forgatva viszonylag könnyen kijön, és lehet élvezkedni :-)

Az íze savanykás, és nagyon különleges, ajánlom mellé a csoki változatot (tejszín, kakaó, méz, joghurt) is. 

Nem kell mondanom, hogy pillanatok alatt elfogyott mind:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr491965816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása