jszcst 2013.03.05. 21:22

Tavasz köszöntés

Kihasználva az elmúlt napok verőfényes napsütését csavarogtunk egy kicsit (ahelyett hogy a kertet ástam volna...ejnye, ejnye...)

Talán túl tavasziasra is vettük a figurát, de ez nem tartott sokáig, mert ma hiába sütött a nap, visszavettük a télikabátot, biztos ami biztos..

2013tavasz01.jpg

Kezdjük a nagy hírrel: Iván levágta a haját....

Elmentem hajat mosni, mire kijöttem, Iván nyissz nyissz (ahogy ő fogalmazott) a haját...nem is akkor keseredtem el, amikro megláttam, hanem a mikor a földön megpillantottam azt a hajtömeget..ááá, Ivánka gyönyörű hajkoronája!!!!! (na jó kedves anyuka, túl lehet ezt élni, végtére is fiúról van szó...de akkor is!!!!!!!!!!!!!!!áááá) a frufruja azért sikerült annyira profira, mert elől be volt fonva neki, hogy ne lógjon a szemébe, azt tincsestől levágta...oldalt belevágott, kb 1-2 cm-esre, hátul meghagyta hosszúra (azt azóta kcisit korrigáltam, de kézügyességem kb Ivánéval vetekszik)így kicsit rokkeres, exfocista séró lett, de az arcán mit sem változtat. Imádom :-)

2013tavasz02.jpg

Náunk aktuális a biciklizni tanulás, Ivánnak a pedáltekerés (oké, ez a kawasaki kisbicikli túlsúlya miatt vált fontossá), Taminak a kétkerekezés. Tamarának egy hátul 2 oldalkerekes bringája van, de azt olyan nehéz tekerni, hogy megunta..Elővettük az örökölt futóbiciklit, és azon száguldozott. Nagyon élvezte ( az esések között :-))

2013tavasz03.jpg
Így a háztól induló úton a Vértes felé gyakoroltunk egy kicsit:-)

2013tavasz04.jpg

2013tavasz05.jpgfigyelitek: egész hosszú szakaszon tudott kétkerekezni :-)

2013tavasz06.jpg

2013tavasz07.jpg és végül Judittal (remélem nem haragszol, h feltettem ezt a képet:-) pusziiiiii ;-))

mert Judit és Nóra meglátogattak minket, ami igen élvezetesre sikerült :-) mondjuk pechemre pont előző naptól kezdődött a gyomorégésem (minden terhességem (végefelé) volt, csak ez most még nem a vége...) így igen savanyú képet vághattam :-))

2013tavaszjudittal.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr805118706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása