A január hosszú és hideg, és igen izgalmas. Tamara és Iván alig várják a Kistesót, aki ha minden igaz Lány lesz :-)

tamajanuar00.jpg

Kicsit stresszes volt az elmúlt időszak, mert dokit kerestem, mert ugye, vagyis sajnos 2 császármetszés után már senki nem vállal hüvelyi szülést. Vagyis legalábbis én nem találtam. De aztán egy hasonló témát boncolgató közösségbe fel tudtam tenni ezeket a kérdéseket, és így 3 nevet kaptam: Ujvári Attila, a társa, és Boros Judit. De én előtte körbejártam a fehérvári dokikat, meg több pestit is. Csak sajnos gondolkodás nélkül mindenki elutasított..

Vagy ímélt írtam, és rá jó pár napra jött az elutasító válasz. De lényegtelen is. A lényeg, hogy egyik nap 11kor kaptam meg Boros doktornő számát. Felhívtam, kicsit elkeseredve, mert ez volt az utolsó számom...És aznapra kaptam időpontot...Este 9re!! és egy nagyon lelkiismeretes, pozitív nővel találkoztam. Több mint egy óráig voltam bent, és utánam még jöttek ketten. Szerintem éjfél előtt nem végzett. Alaposan átnézett, kiszámolta végre, hogy mikor is fogok szülni (júni 7. ) és lány, és elmondta, a többszöri császár utáni hüvelyi szülés kockázatait, és lehetőségeit. És ELVÁLLALT! És úgy jöttem ki, mint kb államvizsga után :-) csoda nagy megnyugvás, fáradtság, nyugalom. Hogy vége. Hogy megvan. Hogy van valaki, aki hasonlóan gondolja. Szóval az esély megvan, persze ez még korán sincs eldöntve, de megnyugtató a lehetőség. (önmagam fotózása kissé nehézkes feladatnak bizonyult :-) ez egy tükörkép...)

tamajanuar02.jpg

A névválasztás külön feladat, mert igen eltérő nevek tetszenek. Még ezzel várok,de  majd megosztom Veletek a kiválasztott kedvenceket.

A Gyerekek pedig itt járnak most januárban :-)

tamajanuar01.jpg

tamajanuar03.jpg

tamajanuar04jo.jpg

És íme egy kis ízelítő a téli hangulatból :-)

tamajanuar08.jpg

tamajanuar06.jpg

tamajanuar05.jpg

tamajanuar07.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr335049635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor1974 2013.01.29. 13:28:45

Ujvárit a "mi orvosunk", Ő is nagyon jó - de akkor a lényeg, hogy megvan az "embered" :-)

jszcst 2013.02.01. 12:00:45

@igor1974: Uhvárit én is szerettem volna,d e már későn jelentkeztem, betelt nála a 'hely'. De biztosan így volt jó, mert nekem Boros doktornő nagyon szimpatikus volt személyesen.
süti beállítások módosítása