Nem tudtam aludni éjszaka...És megtaláltam ezt: Aerobicise az erobik őse, egyenesen az American Apparel oldaláról.

Először is valami ellenállhatatlan vonzalmat érzek bizonyos A. A. cuccok iránt, másrészt némelyiknél pont az ellenkezőjét, de azért szeretem.


Aerobicise a világ első aerob testmozgás videósorozata. 1981. július 4.-én debütált, The Showtime Network néven. 1982-ben  Ron Harris (producer és a rendező), készítette és rendezte ezeket az úgynevezett "20: Minute Workout" Torontóban Kanadában. Ezek a félórás show-k lettek világszerte több tízmillió fanatikus kedvence.


Bess Motta oktató leghíresebb idézete: "Te kemény vagy, te erős vagy, akkor nincs megállás." A 20 perc edzés egy magas intenzitású, nagy hatású sorozat, Semmi sem működik jobban, mint az aerobik disco zene mellett, akár 150 ütés percenként.

Nos, látva, igencsak kedvet kaptam, nézzétek, csináljátok :-)

alig tudtam választani, íme mégegy kedvenc :-)

Van is nekem valahol egy callanetics könyvem, abban vanak hasonló mozdulatok, és csajok..mennyire jó is :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr525036968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása