jszcst 2012.12.08. 21:35

Mennyi minden!

Mennyi minden történt, amióta nem voltam itt :-) Az évnek lassan vége, ideje összefoglalni, átnézni mi is történt az elmúlt kb 3 hónapban. A kert pihenőben, szépen termett benne minden, minket nem érintett az 'aszály'. Árkipusztai életünkben egyre gyakorlatiasabban mozgunk, legalábbis saját magunkhoz képest :-)

A gyerekek sokat erősödtek, igazán jót tett nekik a kinti élet, lassan készülünk a karácsonyra.

A lényeg, hogy jön Bébi 3 :-) még nem tudjuk, hogy fiú vagy lány, így Bébinek hívjuk :-) Elmentem 12 hetes uh-ra, ahol kiderült, hogy 16 hetes vagyok, vagyunk, így gyorsan telik nálunk az idő :-))))

Tibi is jól van, neki voltak asztmatikus problémái, azonban- lekopogom- szépen elmúlt, ezért is tudok mindenkit biztatni, hogy az asztma egy állapot, amiből van kiút...kérdezzétek Tibit a saját technikájáról!

Egyelőre ennyi, egy rövid beköszönés után jöjjenek a képek, majd jövök még, és bővebb beszámolóval készülök :-)

egyev01.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr884955068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2012.12.09. 19:25:20

Gratulálok a harmadikhoz! Pont a napokban gondoltam rátok, hogy hallok-e még felőletek, mert nagyon szerettem olvasni a blogot. Igaz pont akkor találtam rátok, mikor elkezdődött a "szünet", de visszamenőleg már pótoltam az olvasást.
Jó készülődést kívánok nektek egészségben!

Uzonyi Ágnes 2013.03.03. 20:45:14

Kedves Csilla, gratulálok a babához! Követtem az elmúlt éveteket, nagyon szuper dolgokat vittetek véghez! Tudnál a bioveteményesedről kicsit részletesebben is írni? Nálad milyen társítások váltak be pl., tartotok-e a lovon kívül más állatot, illetve mit csináltál azzal a rengeteg terméssel? mert azt láttam a fotókon, hogy burjánzott a kert... Lehet, hogy figyelmetlen voltam és írtad,de kérdeznék pár dolgot,ha nem veszed tolakodásnak (én is gyesen vagyok és most költözünk vidékre Pestről): csak magatoknak termeltek vagy tudsz eladni is? Vannak terveid, hogy eredeti erdész szakmában szeretnél dolgozni, vagy maradnál a vidéki életnél? Látsz a mostani -szerintem szuper-életformára később is jogosultságot, megélhetési lehetőséget? További szép baba-és tavaszvárást!

jszcst 2013.03.05. 20:48:39

@Uzonyi Ágnes: szia! hú, eztényleg menny minden :-) mármint krédés. nos, kezdem. először is köszi :-) társításból a kedvencem a fokhagyma-saláta-vöröshagyma- répa/petrezselyem volt, meg a paradicsom-bazsalikom, sok borsót ültettem, nagy kedvenc, jövőre a padlizsánt a kukorica közé fogom ültetni, messze a burgonyától :-) millió jó párosítás van, keress rá, a földtől is függ, hogy mi szereti a helyet és mi nem.... Ló, kutya, macska, mást én nem vállaltam be, pedig elférne pl szárnyas, meg kecske, de elég nekem a család meg a kert a meglévő állatokkal, belerokkanni nem akarok. A sok termést megettük, lefagyasztottam rengeteget (nagy hűtőláda!!!)meg a barátaimnak is adtam belőle. Okosan, beosztva lehetett volna már piacra is vinni, de a mór-fehérvár távolság nekem sok volt benzinben, nem biztos h megérte volna. Amit én reálisan elképzelhetőnek tartok, az ha meghirdeted, és eljönnek érte, akinek kell, akár leadni a rendelést, akár a heti egy találka valahol, ahol mindenki érte mehet, aki kért. Ez már működőképes formáció máshol, és nekem még tetszik is. Erdész nem voltam, mindig mást dolgoztam, főleg kert, újságírás, stylist munkákat vállaltam. A vidéki élet nekünk itt nem végleles, hiszen a hely nem a miénk, nem tudom mit hoz a jövő :-) most élvezem a kertet, a hegyet, ezt az életformát. Megélhetési lehetőség abszolút van benne, jó marketinggel mindenféleképp. Akár kiegészítésnek,d e fő tevékenységnek is, kereslet a minőség iránt mindig van...ha rákeresel, találsz is ilyen kistermelőket, főként fiatalokat. A lényeg szerintem, hogy elvonatkoztas a klasszikus 'gazda' szerpkörtől, mert ehhez inkább jó kereskedőnek kell lenni szakértelemmel, mint folyton panaszkodó gazdának...nos, kb ennyi, ha eszembejut vmi, még megírom :-) ha érdekel a téma, nem vagyok profi, meg semmi, de szívesen beszélgethetünk privátban is róla ;-) üdv csilla

jszcst 2013.03.05. 20:52:20

@juhmeli: köszi ;-)kicsit mindig le vagyok maradva, de igyekszem bepótolni, csak a gép elé ülés gyakorlatban igen nehezen kivitelezhető..hátmég ha akarok is csinálni rajta valamit, ami 2 percnél több időt vesz igánybe :-))) üdv Nektek is, itt a tavasz, lehet napfürdőzni ;-)
süti beállítások módosítása