jszcst 2012.03.29. 19:06

Szülinapi dömping

A március nemcsak a tavasz, hanem a szülinapok hónapja is, mert Tamara 27-én, Tibi pedig 29-én született, csak 30 év eltéréssel..

Tamarának egy biciklit terveztünk Kawasakit, de bármikor amikor látott egy kétkerekűt, akkor kijelentette, neki ha lesz egyszer is biciklije, akkor csakis és kizárólag rózsaszín lehet...Nos, a Kawasaki biciklik neon zöld-fekete színben pompáznak. Így kénytelenek voltunk nézni egy rózsaszínt, ami tény és való, hogy jobban illik hozzá :-)

De mivel ezt megkapta a szülinapja előtt egy nappal, így a szülinapjára is kellett valami apróság..Kitaláltuk, hogy kincsvadászatot szervezünk, ezt le is akartam fotózni, de amikor elkezdődött a kicsvadászat, térképpel, abban a pillanatban merült le a fényképezőgép...mindegy :-)

Volt torta, meg köszöntés, marcipán rózsával, ami rajtam kívül senkinek nem ízlett annyira...gyerekkori kisíklás :-))

Aztán jött Tibi szülinapja, azaz az még tart, csak el kellett mennie reggel, így reggel az ágyba kapta a tortát gyertyákkal :-) Mannhattan rolád, mert soha nem készítek vajkrémes sütit, amit nagyon szeret. de most! És az a meglepő, hogy még nekem is ízlik :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr924348555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor1974 2012.03.30. 08:39:31

Sok boldog szülinapot Nekik!

jszcst 2012.03.30. 21:51:48

@igor1974: köszi :-)sztem az volt!
süti beállítások módosítása