Mostanában beszoktam a Lidl-be, ha be kell vásároljak szárazanyagot, meg csokit, mert szeretem az étcsokis részét, meg jó és olcsó a vaj, meg a pelenka, meg úgy általában, mindig van valami, amit viszek a gyerekeknek, pl pasztell készletet, vagy zoknit..

DE!

Most is csak beugrottam a szokásos körért, és megláttam a gyümölcsrészlegen egy gyönyörűen világítós, tökéletes alma felhozatalt. Ládában, egyesével volt kialakítva mindegyiknek a helye, semmi törés, semmi horpadás. Vörös, kőkemény, nagy éééééés

SZABOLCSI!

(a képen található alma tökéletes mása a boltokban kaphatóaknak!!!!)

Természetesen mindegyiken kis matrica, hogy szabolcsi alma! Mellette a spanyol zöld alma, amit mindig hitetlenkedve néztem, hogy ez miért ilyen tökéletes, most eltörpült mellette, szürke kisegérként statisztált a gyümölcspulton. 

Az ára tűrhető: ha jól emlékszem, olyan háromszázhuszon valamennyi volt, azaz ki lehet bírni így februárban.

És amikor itthon beleharaptam??Tökéletes! Fröccsent a leve, tudod, olyan a szemed közé kapod az almalevet, irreálisan törtem le a fogaimmal egy nagy darabot, ropogós, illatos, mennyei :-)

Nagyon büszke voltam, hogy bebizonyosodott, hogy nem az EU-t kell szidni, hanem versenyképesnek kell lenni, és akkor, akkor szelet kap az a vitorla!

Próbáljátok ki!

www.szatmarkert.hu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr144149602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kyozai 2012.04.02. 23:44:45

hello!
igen, én is felfigyeltem erre az almára, egyetértek a leírtakkal (gyönyörű, zamatos, kemény stb.), nagyon szeretnék hinni, h ez valóban magyar alma. mert sajnos a mai tisztességtelen világban azt is simán el tudom képzelni, h a külföldi termékre magyar címkét nyomják rá :(((.
süti beállítások módosítása