jszcst 2012.01.21. 16:58

Túró-Arany Rudolf

Azaz túrórudi házilag :-) aranyba csomagolva :-)

Egyszerű, nagyszerű, klasszikus, megunhatatlan és amúgy költséghatékony!

Nem akartam bonyolítani, majd fogom, de most nézzük a klasszikus túrórudit. Túró és csoki.

 

A fényképezőgépről nem akarok beszélni...egyszer lesz jobb is :-)

Szóval, ritkán, de akkor ugye 4 főre, veszünk rudikat, és utána az erős szívdobogásom mindig arra késztetett, meg kellene próbálni mindezt a kiskonyhámban előállítani.

Íme az alaprecept: 50dkg túró, kb 20 dkg cukor (ízlés szerint), vanília kikapart belseje, 1ek citrom, kevés citromhéj, 1 csomag zselatin. A zselatint a legkevesebb vízben felmelegítem, és hozzáadom a túróhoz, majd mehet bele a cukor, meg minden egyéb. Botmixerrel krémesre kevertem. Jöhet a fólia, tépj le 4 darabot, úgy, hogy kb 20 cm hosszú legyen. Elegyengettem, megkentem vékonyan olajjal, és belekanalaztam a túrókrém 1/4-ét. Feltekertem, és szépen egyenletesre nyomogattam. Mehet a mélyhűtőbe egy órára.

Csokimáz: 30dkg étcsoki, 2-3 ek olaj. Gőz fölött megolvasztottam őket. 

Kivettem a rudakat, ekkor már elég szilárdak, kitekertem a fóliából, felvágtam 8-10cm-es darabokra. És egyszerűen beleforgattam a csokiba, mehet tálcára, tányérra, rácsra, aztán hidegere kb 1 órára. Aztán utána vagy közben már lehet is fogyasztani, csomagolni, stb...

 az arany illik hozzá :-)nem?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr373630154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása