jszcst 2011.12.25. 12:54

Karácsonyi Műsor

Először is:

Szeretnénk Mindenkinek köszönetet mondani, a sok ajándékért, amelyeket küldtetek a Gyerekeknek!!

Nem gondoltam volna, hogy ilyen sokan segítenek! KOmolyan meghatódtam, mert szerintem jól sikerült a műsor és az ajándékosztás is!

Nagyon izgultam, hogy minden jól sikerüljön, és lehet h elfogult vagyok, de nagyon büszke voltam a gyerekekre :-)

ezek az én képeim, sajnps nem volt időm fotózni, mert figyeltem, minden jól menjen, de azért egyszer kétszer elkattintottam a gépet, csak sajnos a meghitt ygertyás hangulathoz megfelelően már sötétedett, így a képek homályosak, de volt videós, fotós, így amikor visszajövök, akkor majd teszek még fel élvezhetőbb fotókat is :-)

de remélem az élmény átjön :-)

Mégegyszer nagyon köszönöm!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr63494752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor1974 2011.12.27. 13:01:20

Jó lehetett nagyon - biztosan örök emlék marad.
süti beállítások módosítása