Megérkeztünk...Kezdem az elején. Tavaly ilyentájban tesómmal beszélgettünk..felolvasott egy 'levelet'..leírta benne, amit az előző évben szeretett volna, hogy a következőben megvalósuljon. És csodálkozva hallgattam, téééényleg, mennyire 'bejött'...ajánlotta, írjam le én is...

A minap kerestem tavalyi fotókat, és találtam egy 'levelet'... hmmm, mi lehet ez???2011 fájlnévvel elmentve...és beleolvastam...nos. bemásolom most ezt Nektek :-)

aztán folytatjuk :-)

Mit szeretnék?

  • egy igazi helyet

  • nagy területet

  • legelőt a lovaknak, birkákat fűnyíróként, esetleg kecske, csacsi

  • szárnyasok, háziállatok elkerített, de szabad tartása

  • gyerekprogramok, alkotó táborok

  • nemcsak lovasklub!!! test és lélek egyaránt fontos

  • életmód megmutatása, tanítása

  • élelem megtermelése, a környező falvak, termelők bevonásával

  • CSAPATMUNKA

gondolom rájöttetek, ahogyan én is. mindezt 2010. 10.23.-án írtam. 

 

Egy évvel később....
 
 

Elköltözünk! A fehérvári lakásból kitekintve, és ismerve helyzetünket, erre nem gondoltam, csak nagyon vágytam...és mondtam...így jutott el a 'kívánságom' :-) a megfelelő helyre :-)

elköltöztünk Árkipusztára. Mórtól 1,5km-re, a Vértes lábánál élünk már egy hónapja. A terület nagy, kb 3000nm, plusz 4ha legelő a lovaknak. Ja, mert lovak is vannak, ketten, meg 2 kutya, pontosabban már 3 Edwarddal, és 3 cica, illetve a többiek (méret alatt nem említeném az egereket, a cinkéket, rigókat, verebeket és egyéb állatfajokat)..

 

hétvégente a helyi hátrányos helyzetű gyerekekkel kirándulunk, és nemsokára készülünk a szomszéd kápolnában, karácsonykor megrendezésre kerülő karácsonyi műsor betanulására...nyárra pedig rengetem tervem van, a kertet már kitaláltam, megrajzoltam, és ezer millió ötlet, munka, mindez természetesen csapatban :-)

 

Gyorsan jött minden, 1 hét alatt át is pakoltunk. Ki tudná kihagyni ezt a felejthetetlen lehetőséget? Igazi ötöslottó találat:-) az épület, mint egy régi francia kúria, a kert nagy, a levegő harapniavaló, zöldségek, gyümölcsök tömkelege...annyi mindent mesélnék, de majd lassan, mert mától van netünk is, így visszatérek ide is...

 

és lássuk a képeket: (részletek később, most mennem kell :-), épp túrótortát csinálok)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr293409018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor1974 2011.11.25. 14:31:19

Gratulálok, érezzétek Magatokat nagyon jól - és kérünk sok postot:-)

jszcst 2011.11.25. 14:32:42

@igor1974: szia! köszönöm, szerintem nem lesz nehéz :-)

igor1974 2011.11.25. 18:39:07

@jszcst: Ez azt jelenti, hogy "feladtátok" a teljes eddigi életeteket - de legalábbis élettereteket - valahol és most ez a szép nagy épület és birtok mind a Tiétek?

Edward - nagy kedvencem - hogy jön ki a többi állattal? Hogyhogy ennyi állatot "örököltetek"?

jszcst 2011.11.25. 20:40:45

@igor1974: valahogy úgy :-) feladni? ez lehet rossz kifejezés, gondolom ezért tetted-írtad így. azt gondolom, nem ez az utolsó helyszín ahol élünk, de jelenleg itt, és ezt éljük meg :-) Edward?szerelmes, balhés, kezd vidéki kutyi lenni, de közben megmaradt szobacicának is :-) de válaszolva, nem a miénk, csak mi lakjuk, lehet maradni minimum 5-10évig, és asszem ez pont jó is így :-)Edwardról meg majd még sztorizgatok :-)

igor1974 2011.11.26. 07:50:31

OK, köszi az infókat.

Mikor lehet meglátogatni a kúriát? :-)

jszcst 2011.11.26. 09:28:45

@igor1974: bármikor :-) szeretettel várunk :-) legalább személyesen találkozol Edwarddal

klara.wolf 2011.11.26. 16:10:39

Végre,végre,végre!Már úgy hiányoztatok!!! És nagyon örülök neki,hogy teljesült a kívánságod és nagy a boldogság a kúriátok táján!
Sok-sok-sok beszámolót szeretnénk,mert már elvonási tüneteim voltak.

jszcst 2011.12.01. 15:09:01

@klara.wolf: szia, köszi, tényleg nagyon leálltam, pedig sok mindent akartam írni,c sak gyorsan jött minden..na, majd ezután :-)szép napot Nektek*
süti beállítások módosítása