jszcst 2011.09.25. 19:42

Ovitéma

Jaaa, igen, oviba járunk! Pontosabban Tamara :-) én nem vagyok ovipárti, de mivel az uncsitesója, Marci is jár, és mikor megtudta, hogy ő már oviskorú a védőnőtől, akkor elhatározta, ő is akar oviba menni. Jó, oké, rajtam ne múljon..

Ovi választás, stb.., kicsit bonyolult, de eljött az nagy nap, amikor menni kell az oviba. Egészen aznapig menni akart, készültünk,  meg minden, de aznap reggel, gondolom a nagy izgalom miatt, már nem is akart menni, sőt, ő nem is oviskorú...bőgés, neem, sirdogálás, az hatásosabb, de akkor már én voltam úgy, na jó, akkor essünk neki ennek az ovikérdésnek, mielőtt még felmagasztaljuk valami csudálatos intézménnyé az ovit. 

09:00: Beértünk az oviba, sírdogálás, hogy de anyaaaaa, én veletek karok maradni, légyszííííííí...

09:20: didi (oké, csak most az egyszer az ovi területén), és kezet fogtunk, csak apát elviszem a munkahelyére, és csak 10 perc és jövök is vissza érte. oké. szemünk megtörölve, megnyugodva. bemegyünk a terembe, tele gyerekekkel. elköszönök, mondom mindjárt jövök. gyors kislisszanás....uffffff.....

11:00: benézek, mi van vele. kint az udvaron játszik, elvan. elküld az óvónéni, jöjjek vissza ebéd után, semmi gond nincs..

12:10: annnnnnyaaaaaaa!!!!! ovis vagyok! látod, lufi a jelem, nézd kisvécé, meg kismosdó!! anya bemutatom a barátom Inez! IIIInez!! gyere gyorsan!!!!

szóval kb ennyi. az ovi jó hely, másnap már ott akart aludni, harmadnaptól ott is alszik. 

szép és jó ez, csak annyi kis apróság van, ami nem tetszik....áááá...

na majd máskor. igyekszem 'szabadnapokat' beiktatni, mert elég lesz az oviból még 3 év...szóval néha csavargunk ;-)na, majd mesélek még, addig is az első nap utáni kép, amikor épp élménybeszámolót tart :-) Ivánka nem igazán érti ennek jelentőségét :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr503255906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása