A fehércsokis mogyoróscsiga nálunk hónapok óta legenda: iiiigen, majd megcsinálom, olyan isteni a mogyorós csiga fehércsokival leöntve...még az alapanyagok is megvoltak, de hol a mogyorót ketten Tamarával majszoltuk el, hol Tibi éjszakai üzemmódban a fehércsokira járt rá. Na de ma mindenki erőt vett magán, és mivel a csillagok állása is kedvezett nekünk, elkészítettem ezt az igazán finom reggeli-ebéd-vacsora édességet. Mert nálunk az lett :-)

a recept eredetije a kakaós csiga, csupán annyit változtattam, hogy mókus, vagy törökmogyorót őröltem meg, és azzal szórtam meg a vajjal megkent tésztát, majd cukorral. 

A fehércsokis öntetről szólnék egy pár szót, mert nekem az nem volt olyan egyszerű. Azt gondoltam, csak felolvasztom, és rácsurgatom a csigákra. Nos, a fehércsoki gőzfölötti olvasztása még nehezebb, mint az étcsokié. Semmi nem jelzi, hogy 'ég' a csoki, csak összeáll az egész, de ennek lehet az is oka, hogy nem a legcsúcsabb minőségű fehércsokit választottam...én úgy oldottam meg, hogy kevertem hozzá (1 táblához-3 kocka, mert Tamara és Iván elkunyiztak belőle...)kb 2 ek olajat, és azzal kikevertem egyenletesre. Ezzel már tudtam bánni, mehetett a csigák tetejére :-)

a képek magukért beszéltek, alig tudtam elhessegetni a gyerekeket, hogy lefotózzam :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr513043078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása