jszcst 2011.05.07. 08:29

Gypsy Purple Home

Minden tiszteletem a cigányoké. Azért írom így, mert vannak cigány ismerőseim, és biztosan nem sértődnének meg a 'kifejezésen'. Sok minden változott az ő életükben, ahogyan persze mindenkiében is, csak mégis, a hátrányos megkülönböztetés sokszor nem valós értékeken alapszik. Ez sokszor beszédtéma pro-kontra érvekkel, nem mászom bele, csak a játszótéri negatív hozzáállást nem szeretem.

Nos, de most nem erről akarok beszélni, hanem olyan képeket válogattam mára össze, amely kicsit sok, kicsit más, kicsit gypsy :-)

Mert nekem tetszenek a kicsit sok, kicsit más, kicsit őrült, kicsit cigány élet.

Szeretnék amolyan "genfi cigányéletet" élni, világutazóként, csavarogva a világban, lazán, családostól :

még több kép a http://www.facebook.com/wlblog -on

Íme ahogy én látom:

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr522884262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása