jszcst 2011.03.30. 15:25

Szülinapi zsúr :-)

Nos, ezermillió dolgot akarok megosztani Veletek, végre sikerült gép elé kerülnöm..

Túl vagyunk a szülinap dínom-dánomon :-)

Az előzményekhez hozzátartozik, hogy a lábaim, elsősorban a bal térdem nagyon fájt. Már írtam, hogy voltam sportorvosnál-csonkovácsnál,aki visszatette az elmozdult térdemet a helyére. Azt mondta 3 nap után tünetmentes lesz. A második nap volt a szombati nap, készülődéssel. Estére akkorára dagadt a lábam, hogy rá se ismertem volna ha csak külön látom..Mert ugye szombat este álltam neki a sütésnek, igyekeztem mindent el, vagy előkészíteni :-) csináltam kerti fadíszeket, textilpelenkából sárkányt, Tibi pedig előegyártott, de üres zászlókat készített, hogy majd kint megfestegetjük, mint program...buborékfújó több liter, több forma, alakban, poharak-tányérok előkészítve...

már gondoltuk, hogy rossz idő lesz, de reménykedtem, Sukorón mindig ritkán esik, hátha megússzuk..persze ahogy mentünk ki másnap, úgy jött velünk az eső is....gyors döntés, irány a Kávézó...

Valahogy a szabadtéri eseményeket, meg úgy általában a rendezvényeink nagy részét az nagy Természet nem szponzorálja :-)

Sebaj, vendégeknek szóltunk, így mindenki sikeresen megérkezett...

szerintem remekül éreztük magunkat, Tamara nagyon elfáradt a végére...volt nagy hancúrozás, Judit hozott rengeteg lufit, azzal ment a sikoltozás, hogy a hangunkat nem lehetett hallani :-)a málnahabos torta kicsit megbotlott, nem díjazta a Sukoró-Szfvár oda visszát, meg hogy ráesett a popcornnal teli tál :-)de azért az íze szerintemkitűnő volt :-) Még Edward komának is készítettem egy kutyitortát, természetesen málnahabosta, csak sajnos a kávézóban nem adtuk neki oda...egyszerűbb lett volna a szabadban,d e nem kockáztattuk vagyis nem vállaltuk az utána járó felfordulást :-)

ami így is volt, pedig igyekeztünk mindent összetakarítani, de az ajándékba kapott virágcserép zsázsával megszórva, megjárta a helyiség legérzékenebb pontjait: kanapé, szőnyeg, fotel és padló :-)de ne izguljon senki, a zsázsák valami isteni áldás hatására azóta már kikeltek...reméljük a kanapén nem csírázott ki, mert akkor gyorsan lebukunk :-))))

eljöttek BB-ék, azaz Bea, Szabi és a kis Robi :-)aki ismerkedett a másik hasonkorú kisfiúval ivánkával :-), velük jött Edina, aki elvitte Tamarát Bp-re..ez azért édekes, mert nekik nagyon hosszú lehetett az út, potom 300km oda, és 300km vissza...vagy mág több is...így nagyon örültem, hogy eljöttek, és valahol megtiszetlőnek éreztem, hogy ilyen remek embereket 'ismerhetek'. Imádlak Benneteket!!

Aztán eljöttek Éviék, a nagy Robival, meg Balázs és Marci, mint uncsitesók, akikkel remekül lehet játszani :-) az alaphangulat meg is volt :-)

Eljött Judit, aki szintén imádja Tamarát, mindig rengeteg ajándékkal, meglepivel látja el Tamarát :-) oszlopos tagja a csapatnak :-)

ÉÉs, nem utolsósorban Emma az Anyukájával, Katával, akivel egy sukorói lovasoktatáson ismerkedtek meg, és szerintem nagyon jól érzik magukat egymás társaságában :-)a hangzavar és a felülmúlhatatlan lányos sikoltozások a két Lánynak volt köszönhető :-)

A rengeteg ajándékot, meglepiket, sütiket és a részvételt köszönjük Mindenkinek!!!!

a menüsorról: csináltam málnahabos tortát, áfonyás pitét, csokis-sárgabarackos muffint, csokis zabpelyhes kekszet, pirosbogyós turmixot, popcornt és sok-sok szendvicset. Vettem nyalókákat, pillecukrot, ropit, szörpöt, kaptam Mamától pogácsát és egy csokis kuglófot, Judittól meggyes csokis sütit, Katától cukormentes ribizlis sütit, Évitől frissen sült pereceket..hmmm szerintem finom volt minden :-)

íme egy kis összesítő a nevezetes napról :-)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr482785317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása