Most bőgtem egy fél órát. Kezdődött azzal, hogy megnéztem a peta élve nyúzó videóját, és folytattam a

Do NOT text and drive

videókkal. Nézd végig! És SOHA ne felejtsd el! Nem vagyok egy szabálybetartós típus, de kötelezően használd minden ülésen a biztonsági övet, ne igyál, ne vezess gyorsan és ne telefonálj. Csak egy pillanat. Egy pillanat és életek mennek tönkre.

Látom a pályán az óriásplakátot semmitmondó szlogennel a témában. Ha én tizenéves lennék, tuti nem érdekelne. Ez talán igen..Ez most is. Mióta két gyereket vagy egész családot szállítok az autóval, mindenkit előreengedek. Menjetek, siessetek. Nekem nem kell 'gyorsan' odaérni, csak odaérni.  Épségben...

3 napja nem tudtam lábra állni, mert mohó módon minden nap futottam...a térdeim, a sarkaim..nem izomláz, mert csak kocogtam..tegnap Tesóm által sikerült elmenni egy sportorvoshoz, aki gyorsan kiszúrta, elmozdult a két térdcsont. visszarakta. mára tudok járni...mekkora kincs...közben jöttem rá, micsoda ajándék az egészség. a járás...

Vigyázzatok Magatokra és Egymásra!

Szép hétvégét!

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr812771127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása