jszcst 2011.02.12. 14:58

Tamara elutazott

 Tamara elutazott...áááá, kész vagyok, ufff...azér kemény dolog ez... Még nincs 3 éves sem...és elindult...Edina nénivel...Kemény..

Tegnap meglátogatott minket Edina, és nálunk is aludt, csak úgy jöttek a dolgok, semmi előre megfontolt vmi...reggel Edina- vesztére :-)- felajánlotta Tamarának, jönnön vele Budapestre, majd holnap visszahozza...Tamara boldogan bólogatott, 'jó,menjünk'..nem gondolta Edina, hogy tényleg elindul Tamara :-) aztán beszéltük, 'de akkor Edinával kell aludni, nincs didi,nincs anya'...akkor megrendült, Edina fellélgzett, de aztán csak pakolni kellett, mert hol akart menni, hol nem. Gondoltam bepakolok,aztán majd eldönti. A buszpályaudvarig el is aludt... na, gondoltuk ez meg van oldva. Leparkoltam, ajtó nyit, Tamara szeme nyit...akkor indulás. Kicsit fáradtan, de vitte a malacát az útra, hátizsákot, ruhákat, fényképezőgépet, hogy tudjon fotózni, pénztárcát pénzzel, hogy tudjon vásárolni :-) 

Várakozás a buszra...még meggondolhatod magad, nem lesz anya...de Ő rendületlenül állt a sorban, még az sem rémísztette el, hogy a busz, amire fel akartak szállni, tele volt, így meg kellett várni a következőt. Türelmesen várt...és jött a busz...én majd' besz@artam, annyira fosssssstam :-))))) (bocs a vulgaritásért, de ennél jobban nem tudom kifejezni, mit éltem-élek át) milyen bátor, milyen önálló! Milyen büszke vagyok, de mennyire féltem..áááááááááááááááááááááááá....

100 milllllió puszit küldtem az ablakból, szememben könnyek, integetés, Tamara nevetgél, nagyon aranyos....küldtem rájuk 2 őrangyalt, ne legyen semmi a busszal...biztos ami biztos...

szóval elmentek. azóta már 2szer hívtam Edinát, nem vette fel...ááá...biztos nem hallja. a hátizsákba tettem magokat rágcsálni az útra...remélem megtalálják...mi lehet velük? hoghy fogják bírni?? és este???áááááááááá---

na jó, nem parázok, büszke vagyok Tamarára, erősítem, amiben tudom. Mondtam neki, bármi van, hívjon és megyünk. Ha hajnali kettő, akkor akkor megyünk. Mindig megyünk, ha szól. 

szóval szorítsatok, minden rendben legyen:-))) és telis tele élményekkel térjenek haza ,amiben biztos vagyok :-)

addig is néhány kép az új szoknyájáról, amit ÉN!!! varrtam...oké, kicsit 'kaszra', de annál szexibb :-))) ja és a végén Iván? a legjobb pasi :-))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr372656008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klara.wolf 2011.02.12. 17:44:45

Hát, nekem biztosan eszembe fogtok még
jutni, amíg le nem írod a sztori folytatását!
Nyugodj meg,minden rendben lesz! Ha szüksége lesz rátok, 1 órán belül ott vagytok érte. Ezt ők sokkal könnyebben élik át,mint mi-szülők.
Léna 2 éves volt,amikor 1 hetet Csegén töltött nélkülünk. Azóta is rendszeres visszajáró és nagyon jól elvan, csak mi nem találjuk a helyünk nélküle.
A blog alapján megállapítottam, hogy Tamara nagyon stramm, belevaló csaj, élvezni fogja a kirándulást. Nagyon várom az élménybeszámolót!
Ja, a szoknya pedig ÍGY TÖKÉLETES, AHOGY VAN!!!!
süti beállítások módosítása