Pucérkodni jó, valljuk be. És valamelyik nap pucér party-t tartottunk. No nem kell semmi aberrációra gondolni, csupán a gyerekek vetkőztek neki :-)

Egész délután ment a rohangálás, tánci-tánci, felhangosítottuk a kisrádiót :-), és volt nagy őrjöngés. Videó lemaradt, mert (ne haragudjatok, de a jó buliba mindenki bulizik) hát én is beszálltam, amolyan szerves része voltam a partinak, felöltözve ugyan, csak mint táncpartner :-) Mert Iván is sikongatott, és őt is meg kellett táncoltatni. Nagyon élvezte :-) 

És hát egy pucér parti után nem kell senkit sem altatni! Jelentem, kedves kisgyerekes anyukák, tuti gyerek-és anyuka fárasztó dolog a pucér parti, hatása fenomenális! 3 óra alvás egyhuzamban, ami persze azzal a hátránnyal jár, hogy utána éjfélkor még alig lehet lelőni őket. Főleg Tamarát, azért Iván hamarabb bedobja a törölközőt, mint jópasi :-))

Kipróbálni kortól, nemtől függetlenül KÖTELEZŐ! :-)

most pedig, jelentem indulunk szánkózni! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr542614292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása