mert annyira jó...mert rájöttem, magamról nincs is kép, így most bepótoltam. és kivel mással? A legjobb pasival :-)  (bocs Tamara, csak pont aludtál, Tibi meg dolgozik...)

azon gondolkodtam, hogy ez olyan hosszú lett, hogy elférne közötte egy kis reklám szünet :-))

sebaj, többet sem láttok, addig én meg gyönyörködök magunkban :-))

így töményen, nincs olyan tipikus bájgúnár fejem?????most elbizonytalanodtam...áááááááááá

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr282610100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása